jag har bytt ut strömkabeln till mitt grenuttag till lorad,därefter lorad in till min cd.nu undrar jag om det till exempel blir nån speciell skillnad om jag byter ut kabeln till cdn till tex.jpc?eller om det kanske blir bättre att byta ut grenuttaget till ett med nätfilter i stället och fortsätta använda loraden in till cdn.?? slutsteget vet jag inte om jag orkat krångla med då dynamic p. använder en fast kabel med nån klämma runt,försteget är passivt så det är inga problem.alltså måste det väl va bättre att satsa på ett "nätfilter" så även steget får bättre ström?Väl??
-----------OBS------------ Inte att förväxlas med den andra med nästan samma namn!
vad knepigt!?? mycket konstigheter när det gäller sånt,tänker på den norska träfördelningsdosan som skulle va så bra.kostade väl en förmögenhet men i röntgentest innehöll den inget i princip. filter funkar väl olika hos olika användare då,antar jag.finns det ingen i sverige som säljer T+A? de har ett nätfilter som ska va kanonbra.det finns i oslo visserligen,men jag skulle vilja ha lite info om dessa.
-----------OBS------------ Inte att förväxlas med den andra med nästan samma namn!