Hej! Jag har en Fostexbas som fick 75V dc i sig så den fungerar inte speciellt bra längre. Är det någon här som konar om Fostexelement eller vet var jag kan vända mig /Jonas
Kolla med högtalarbolaget, dom höll på med fostex m.m. iaf för ett antal år sen. Dom har ingen web-adress vad jag vet men här huserar dom iaf. Högtalarbolaget Ranarp 1255 26091 Förslöv Tel:0431-45 16 00
Perfekt! tack! Jag ringde det ovanstående numret men det lät som att jag kom hem till en privatperson på telefonsvararen. Så dom kanske har bytt nummer, jag pratade in för ett par dagar sen men dom har inte återkommit :/
Jag konade om mina JBL basar hos en kille i Norrtelje med inlämning i en butik på söder i Stockholm. Det kostade mej 1300 spänn för två 15":are. Jag hade snackat med Septon innan och dom ville ha 3 ggr så mycket + frakt.
Jag är väldigt nöjd med dom, dom sitter i var sitt rött 400liters horn så min sambo skulle nog skratta hela vägen till banken om jag sålde dom men tyvärr så ligger dom mig för varmt om hjärtat :)
*Asgarv* Menar du att waf-faktorn inte är särskilt bra? Nåväl, hoppas det löser sig. Omkoning har jag mest stött på med pa-element samt vissa hifi-diskanter. Var envis så kanske det löser sig.