Author |
Topic  |
n/a
deleted

1846 Posts |
Posted - 2003/09/08 : 13:52:30
|
Det här sade Isidor i en tråd för ett tag sedan:
quote: För den som är intresserad av mätresultat, prova gärna den elektroniska varianten av Stereophile - snygg mjukvara och bara $15.98 för ett helår!)
|
”Mycket av världens elände är resultatet av i demokratisk ordning fattade beslut.”
- Olof Palme |
 |
|
Buggsson
Medlem i AÖ

1657 Posts |
|
Bland
Member

672 Posts |
Posted - 2003/09/08 : 17:27:14
|
TAS och TPV är tidningar som är grundade av samma person; Harry Pearson alias HP. Tas har funnits i 30år och TPV vet jag inte. HP gjorde ett gemensamt nr. 1995 (TAS nr105). Det blev ett jxxxla liv. Alla TAS läsare rasade över detta tilltag. Efter detta nr. har han hållt isär tidningarna.
Det är inte alla som vet att HP gillar film. Titta på hans super disc list och man kan konstatera att där finns det väldigt mycket filmmusik!!! |
 |
|
martinsson
100.000-klubben

3311 Posts |
Posted - 2003/09/08 : 18:01:29
|
Underligt att ingen har nämnt Hifi selbstbau, eller klang+ton, vilka jag känner är mkt trevliga jordnära och vettiga i mina ögon.
Bra tips på "bygg själv"-högtalare, förklaringar och formler, mycket teknik och tips, jag har för vana att köpa dessa så ofta jag kommer åt. |
martinssons DIY funderingar och projekt - http://www.martinsson.cc/blog/ |
 |
|
vim
Starting Member
1 Posts |
Posted - 2003/09/09 : 00:41:39
|
Det tok litt tid før jeg fikk mitt passord, så tipset kommer sent men godt... Norske Fidelity er et magasin laget av flertallet fra gamle Audio. Kvalitets hi-fi er gjennomgangstema, uansett prisklasse. Les mer på www.audioforum.no. Fidelity er minst like mye enusiasme som business (vesentlig mer entusiasme, til og med), så jeg håper det er OK med litt "reklame"? |
Skribent, magasinet Fidelity (N) |
 |
|
bjorn
senior advisor

390 Posts |
Posted - 2003/09/09 : 11:06:33
|
Hej Vidar,
Kul att se att du hittat hit! Var det Jorma som tipsade, kanske?
mvh
Björn |
Verksam i HiFi-branchen sedan 1987. |
 |
|
Topic  |
|