Är säkert väldigt bra. Jag har lyssnat på DVD25 och tyckte den lät väldigt trevligt för dom pengarna. DVD30 lär förmodligen vara lite bättre. Glöm inte bort Philips 963SA bara!!
Mmm.. Beslutsångest... Men HK,n har progessiv PAL! E ju gött den dagen man investerar i proja igen... (Kanske inte så långt fram?) Kanske man skulle försöka sig på att jämföra de tu? Andra seriösa förslag?
"I am not young enough to know everything" - Oscar Wilde -
"Simplicity is the ultimate sophistication" - Leonardo da Vinci -
Jag säger bara en sak: lyssna på 963SA! Neriks har den t.o.m. låter otroligt bra för de här pengarna. Nästan löjligt! Mycket bättre än DVD25 tycker jag. Har inte 963SA progessiv PAL? Sen kanske du ska bestämma dig för vad av dvd-a o sacd som du helst väljer? Bra erbjudande på 963SA!!! http://www.larsbengtsson.se/prod_view.asp?Id=phidvd963
Helt ärligt.. Jag är faktiskt inte så intresserad utav vare sig SACD eller DVD-A Ser det mer som bonus vid införskaffandet av ny DVD... Plus så kommer jag hänga på DVD´n på min DAC från Electrokompaniet så egentligen borde jag leta efter ett ordentligt driverk för DVD-avspelning... Samtidigt rinner tekniken på väldans fort, tycker inte alls det var länge sedan som min DV717 från Pioneer var sprillans ny! Nu verkar den bli omkörd av modeller för en fjärdedel av summan pengar man lade ut då... Nä, usch va grinig jag känner mig, nog dags att hitta kudden. Återkommer imorgon o dryftar vidare om dvd:er ;-)
Natti!
"I am not young enough to know everything" - Oscar Wilde -
"Simplicity is the ultimate sophistication" - Leonardo da Vinci -