Har bara bara handlat en grej på Apparat. Den tog 2 veckor. Men anledningen till att priserna är lägre än på andra ställen är väl att dom i sin tur importerar från exempelvis Tyskland. På prylen ifråga fanns en tysk adress. Det är väl sidoimport antar jag, men om man har europagaranti skall det väl inte spela nån roll. Jag tycker iofs att man kan beställa direkt från Tyskland och spara ytterligare lite. Egentligen är jag lite skeptisk till internethandel av sådana här prylar om man inte har haft möjlighet att testa nån annanstans. Det lite väl stor risk när det rör sig om många tusenlappar. Böcker och liknande funkar bättre. Men vad gör man när Sverige översållas av Siba, Onoff och otrevliga Elgiganten. En trist utveckling, men det är tydligen vad folk vill ha. Det är naturligtvis mycket bättre att ha tillgång till en riktig butik.
Jag beställde ett st. Sennheiser HD 600 från apparat.se i fredags, dom tog förövrigt 2395:-. Det verkar ju finnas lite olika åsikter om apparat.se så håll tummarna för mig