Nu har jag mätt lite fyrkantsvåg och sett lite resultat. Tyvärr har jag inte tillgång till en kamera nu men bilder kommer snart.
Det jag kan säga om mätningarna är att vid 10Khz så ser det bra ut dock är den lite avrundad vid början av fyrkanten men jag ska försöka att fixa till det under helgen.
I used to play with mercury and when I broke a tube, I always tasted the cathode and the getter because they tasted weird...
Experten på detta är tubetvr, men jag ser att det är lite "vågigt" efter varje stigning. Kanske skulle du öka kondingen lite och se om det rätar ut sig. Då blir det ett mjukare hörn på fyrkanten. Låter förstärkaren bra?
joda den låter bra. Den e trevlig att lyssna på jag har inte så mycket att jämföra med men jämför jag med min H/K så låter den bra i mina öron iaf
Den brusar ingenting och jag har inte märkt att den distar när jag har spelat och den verkar inte lida av "slapphet" i basområdena heller. Inte för att jag hade trott att den skulle det men man har ju hört att rörförstärkare kan vara det.
Jag e nöjd med den iaf för att vara min första. Får väll se om jag kan justera kurvorna lite så kanske jag bli nöjdare ändå.
I used to play with mercury and when I broke a tube, I always tasted the cathode and the getter because they tasted weird...