HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 Vill vi ha kvar forumet..?
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Previous Page | Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 10

snaben
Member

108 Posts

Posted - 2003/10/05 :  14:41:53  Show Profile Send snaben a Private Message
Jag hejar på moderatorerna!!!!

Hårda tydliga regler är bra....


OED
Go to Top of Page

sladd
Member

3028 Posts

Posted - 2003/10/05 :  14:52:44  Show Profile  Visit sladd's Homepage Send sladd a Private Message

Lite tankar efter att för första gången på 1,5 år ha varit borta från forumet mer än ett dygn.....

Vi är helt less på detta just nu, allihop, det kan jag lova rätt av. Denna tråd är väl det som får kontakten att vara i så att säga.

Två av varandra oberoende saker gör att det blir turbulens just nu. Jag skall grovt redogöra för mina åsikter om detta.

Först har vi ett annat nystartat forum. Grundarna består mestadels av fd bannade hififorumsmedlemmar som nu söker någon form av gruvlig hämnd (?). Alexi la en tråd i går natt som beskrev om inte hififorum nu sjöng på sin svanesång, med glada tillrop förstås.... Fridefors la ett inlägg på det andra forumet med innebörden: "med illa dold skadeglädje ser jag nu hififorum gå under".... Vi har just nu på sidan ett antal inlägg samt trådar som "visar vägen"... Det finns såklart en ärlig vilja att göra något bra på detta andra forum också, ingen tvekan om det och minst en ägare i form av Noob verkar hålla huvudet kallt så långt. Lycka till är mitt allvarligt menade ord.

Vi hade kommit fram till en policy där korsvis länkande och "fiskafänge" inte var acceptabelt. Detta hände ungefär när vi ville ha bort alla reklamlapparna. Detta uppfattas av många som gravt handikappande, stalinfasoner och tolkades såklart som en väldig rädsla eftersom såklart alla skulle rusa till faktiskt.se bara de visste att denna drömplats fanns

Några av våra egna medlemmar som vad det tycks egentligen inte vill vara här besöker oss då och lägger en massa länkar och flame-trådar och leker kurragömma med moderatorer och admin. Hur kul är det? Det fins inget sätt att "skydda" sig på men om illviljan är så stor och så utbredd, tja, jag har annat för mig i livet.

Den andra faktorn som gjorde det hela skvalpigt är Pjotres inlägg mot ett allvarligt jävsförhållande inom tidningsbranchen. Jag läser nu efteråt att det tolkas som om jag lagt inlägget. För att sedan be om ursäkt?

Så är inte fallet och de som är läskunniga har ju för länge sedan sett igenom vad det hela handlar om.

Sakfrågan:

En skribent på en av de stora hifitidningarna i sverige skriver en mycket positiv recension om en produkt. Skribenten är själv företagare i hifibranchen.

De som vill klämma, känna och höra på denna maskin har EN butik att gå till. När spekulanten kommer dit så består affärens sortiment till ungefär hälften av skribentens egna marknadsförda produkter. Butiken är helt nystartad.

Ur detta kan man dra några frågeställningar vilket Pjotre gjorde, låt vara med viss emfas och upprördhet.

Följande händer:

Skribenten går till våldsamt motangrepp, kallar Pjotre lögnare, har inte gjort ett enda fel och såklart är det jag - med min koppling till branchen - som "ligger bakom". Det blir många upprörda känslor och många känner sig ledsna och svikna. Det har jag bett om ursäkt för, jag kunde insett från början att man lätt kunde hitta en massa konspiratoriska inslag. Det var dock inte jag som skrev inlägget och inte var Pjotre "regisserad" heller.

Min ursäkt gäller inte skribenten. Det förhållandet är lika fel, från början till slut. Tidningens kommentar visar ju med all önskvärd tydlighet hur det hela ligger till.

Att kritisera och bli kritiserad hör till vardagen om man skriver. Skriver man en recension här på forumet så får man ta kritik, både positiv och negativ. Skriver man i en rikstäckande tidning så får man räkna med samma sak.

Att ge kritik mot ett sakförhållande som verkar skumt måste låta sig göras! Det får inte vara så lätt att skapa en massa skit för att täcka upp den egna verksamheten, strunt samma om det är ett medvetet missbruk eller ren och skär dumhet.

Att ge kritik mot ett sakförhållande innebär inte att man klandrar de parter som uppenbart inte haft någon insyn eller haft tillgång till "syltburken".

Nu kände sig både butiken och ett annat företag smutskastade och förtalade. Det förtalet kom inte härifrån. Att skribenten kände sig träffad är en sak, att de andra parterna kände sig träffade tror jag skapades av någon annan. Inte av oss som ju blev uppringda och försökte prata sakfråga i timmar. Var det Pjotres inlägg som var boven eller var det kanske rent av själva sakförhållandet som ställde till det?

Vi får PM med de som frågar om det är såhär vi behandlar våra annonsörer?

Drar man det ett varv ytterligare så skulle alltså våra annonsörer vara undantagna, särbehandlade och om de skulle göra konstiga eller rent av direkt olämpliga saker så fick vi ju se till att skydda dem? Håller ju knappast om ni tänker efter.

Detta är den tråkigaste delen av denna soppa. Att det skulle vara så lätt att misskreditera hela forumet och det som skrivs här bara för att en av delägarna jobbar i branchen. Låt vara att det ju nu endast var allvarligt åt ett håll, i skribentens fall var det ju helt i sin ordning....

Men i sista änden är det vad som gör att jag inte vill vara kvar. Ett bra forum skall inte kunna skjutas på med så synnerligen billiga medel. Skall det bli än större, än mer seriöst kanske det inte går att både vara involverad i branchen och driva ett forum. I alla fall inget forum där det då och då riktas kritik åt något håll.

Det har varit både jätteskoj och jättejobbigt och det är såklart en smula ledsamt att hoppa av efter det slit det ju faktiskt varit att bygga upp det hela.

Om forumet skall överleva i någon form kommer de närmaste dagarna att visa. Mikael2 och jag diskuterar en del alternativ om hur man kan göra. Vill ni gärna ha kvar det så visa det gärna genom att aktivt stödja det i denna tråd. Vi kommer inte att plötsligt "dra ur sladden" () utan ni kommer att bli upplysta om hur svängarna kommer att bli. Tack till Er alla som uttryckt Er uppskattning och via olika kanaler hejat på nu då varit motigt. Det värmer alltid. Mer värmer dock en massa tid med familjen och kanske till och med ett par timmar vid anläggningen per dag. Kanske vågar man till och med lägga ut bilder på den om man inte är ägare?

Vänliga hälsningar

admin på övertid/sladd


Den som jämför med något sämre kommer aldrig framåt

Butiksägare, Hificonsult
Go to Top of Page

nin
Semesterfirare

2425 Posts

Posted - 2003/10/05 :  15:00:06  Show Profile Send nin a Private Message
Ett förslag som funkar MKT bra på dvdforum är att ha ett feedback del separat från alla andra kategorier. Där kan vem som helst ge tips om förbättringar och frågor ang stängda trådar mm.
Och om någon i en tråd börjar ifrågasätta modereringen så ska moderatorn säga till han att ta upp det i Feedback tråden och lyssnar inte personen i fråga på detta så blir han/hon tillfällig avstängd.
Och i feedback tråden så svarar moderatorn varför han gjorde så och är BENHÅRD på att det inte blir massa tjat där heler, för då är det avstängning.
Go to Top of Page

johan.björklund
Reportage-Harry -05 & -07, 100.000-klubben!

20859 Posts

Posted - 2003/10/05 :  15:01:50  Show Profile  Visit johan.björklund's Homepage Send johan.björklund a Private Message
Jag med många förstår situationen Sladd. Vi får väl hålla tummarna.

Nin

En ganska bra idé.

>musik förmedlingen<
Medlem av det Skånska välljuds sällskapet eoJEUD

Edited by - johan.björklund on 2003/10/05 15:03:57
Go to Top of Page

Larsho
Member

5340 Posts

Posted - 2003/10/05 :  15:02:27  Show Profile Send Larsho a Private Message
Sladd

Låt inte ett fåtal få förstöra för oss flertalet som vill
ha kvar forumet, det vore att ge sig för lätt, jag har full
förståelse för att ni har tröttnat på det som har varit de senaste
dagarna och jag kan bara konstatera att det är djupt beklagligt, vill bara säga att jag tycker att ni har gjort ett jäkla bra jobb och det vore synd om ni försvann, ibland tom önskar jag att ni varit ännu hårdare men då uppstår problemet att man får bosätta sig framför datorn, detta borde medlemmarna själv ha kunnat styrt upp bättre själv så att vissa trådar inte hade urartat.

Stå på er grabbar, ni behövs

Livet är alldeles för kort, jämfört med hur länge man ska vara död
Go to Top of Page

Bernt Jansson
400.000-klubben

19763 Posts

Posted - 2003/10/05 :  15:03:21  Show Profile  Visit Bernt Jansson's Homepage Send Bernt Jansson a Private Message
Det är bra Sladd! Forumet har definitivt mitt stöd. Jag har framlagt ett par förslag på hur en del problem skulle kunna hanteras, dels i ett inlägg, dels i ett PM till Mikael2. Jag tror det går att rädda utan alltför mycket blodsspillan. Men jag förstår fullständigt er frustration.

MVH Bernt Mitt system

"Det enda man kan vara praktiskt taget säker på är att en rak tonkurva alltid är fel." - Ingvar Öhman

Jobbar för Jorma Design och gillar bashorn
Go to Top of Page

Bernt Jansson
400.000-klubben

19763 Posts

Posted - 2003/10/05 :  15:05:45  Show Profile  Visit Bernt Jansson's Homepage Send Bernt Jansson a Private Message
Bra förslag från nin där.

MVH Bernt Mitt system

"Det enda man kan vara praktiskt taget säker på är att en rak tonkurva alltid är fel." - Ingvar Öhman

Jobbar för Jorma Design och gillar bashorn
Go to Top of Page

Snutten
200.000-klubben

3452 Posts

Posted - 2003/10/05 :  15:10:10  Show Profile Send Snutten a Private Message
Håller med Larsho, att ett fåtal ska förstöra ska man aldrig vika sig för även om jag förstår att det varit trist och jobbigt på senare tid. Ibland tror jag att vi inte förstår att det behövs ett visst ansvarstagande angående vad man skriver här, det är faktiskt ett ganska inflytelserikt forum detta vad gäller hifi-näringen och oss "vanliga" konsumenter.
Go to Top of Page

Akhenaton
Flippersamlare

1017 Posts

Posted - 2003/10/05 :  15:17:12  Show Profile Send Akhenaton a Private Message
Tänkte bara säga att jag verkligen hoppas att Hififorum blir kvar.

>Sladd

Hoppas du och ni andra moderatorer orkar fortsätta, för det hade varit grymt tråkigt om detta forum försvinner, då det är ett ENORMT bra forum!

>Timbre

KOM TILLBAKA!

Give me my medal because I bleed for it.
Go to Top of Page

JohanH
Member

74 Posts

Posted - 2003/10/05 :  15:19:22  Show Profile Send JohanH a Private Message
Stå på er moderatorer!
Denna mötesplats för hififolk vill vi så gärna ha kvar!

Mvh

Johan Hagstedt


/JohanH

"Life is to short for bad Hifi"
Go to Top of Page

pesa
Fd. moderator med nattpass

829 Posts

Posted - 2003/10/05 :  15:22:48  Show Profile Send pesa a Private Message
Sladd;
Vill forst ge Dig en komplimang for Din eminenta sammanfattning av situationen. Efter att ha foljt detta de senaste dagarna sa forstar jag fullstandigt er frustration. Vill dock forsoka uppmuntra er till att fortsatta. Det ar tack vare er vi har forumet och det ar ni som har byggt upp forumet till vad det ar idag. Utan tvekan ar det den basta motesplatsen pa internet inom omradet och det ar just era regler och ert aktiva modrerande som tilltalat mig. Av denna anledningen ar jag ocksa tveksam till att infora en "ovrigt-avdelning" som vissa foreslar ovan. Jag tror den lockar till sig en svans som bara vill lasa/skapa "skandal"-tradar och den svansen kan vi vara utan. Just nu har vi den men jag tror vi kan skaka av oss den om vi star pa oss.

Forsok ta er igenom den har stormen. Den har motesplatsen behovs!

Peter

Detroit, Michigan
Go to Top of Page

Soulman
Member

441 Posts

Posted - 2003/10/05 :  15:27:05  Show Profile Send Soulman a Private Message
Man upphör aldrig att förvånas över vilka svallvågor/känslosvall etc som en till synes så "fredlig" hobby som hifi kan generera... Med tanke på vad jag har sett på andra forum (tex www.bike.se) där det nära nog inte modereras alls tycker jag att samtliga moderatorer här gör ett jättebra jobb!!

Jag tror dock att det är svårt att vara moderator och "vanlig" forumsdeltagare samtidigt. Det är liksom att vara statsminister bara då och då... Ett uttalande från en sådan tolkas _alltid_ som ett uttalande från just statsministern oavsett tillfälle. Lite samma är det nog för de som är moderatorer inbillar jag mig... Därför tror jag inte på idén med dubbla identiteter för moderatorer som jag har sett förslag på ett gäng ggr här. Jag avundas er inte kan ju tilläggas...

Nåja. I vilket fall som helst hoppas jag verkligen att forumet blir kvar. För min del gärna med hårdare moderering, om det är det som krävs för att hålla ordning här. Personligen tilbringar jag hellre tid här än läser de hifi-blaskor som finns.

Tänkte avsluta med något flåshurtigt i stil med "Kämpa på". Men det kändes inte rätt. För det borde inte behövas att ni "kämpar" för att driva forumet. Som sladd mycket riktigt påpekat ett gäng ggr "Det skall vara kul med hifi"...

Mvh
/Stefan

-- Creativity is thinking up new things, innovation is doing new things --
Go to Top of Page

EAR
Rörfreak, QUADfan, ESL-fantast

3863 Posts

Posted - 2003/10/05 :  15:30:26  Show Profile Send EAR a Private Message
Jag tycker att det skulle vara mycket tråkigt i fall hififorum.nu skulle försvinna.
Det är ju så att SLADD,TIMBRE,PJOTRE,MIKAEL2 och EPKPENG har lagt ner
otroligt mycket tid på detta och vi som har blivit medlemmar har ju
blivit det på de premisserna och reglerna som blivit uppsatta.
Det är oehört tråkigt att det har kunnat missbrukas på det sätt som nu har varit fallet.Vi har ju spelregler att följa och de är inte där för skojs skull.

Tiden fram till nu har varit väldigt rolig och givande på många sett.
Dels har man lärt känna en hel del trevligt folk både på nätet men även genom en del väldigt bra Forumträffar.Och en del kommer man förmodligen att fortsätta träffa privat framöver.Man har knutit nya kontakter och fått lära sig en hel del nytt och haft trevliga diskussioner(och en del mindre trevliga)För att inte tala om TIMBRES otroliga bilder
OCH ALLTIHOPA ÄR FAKTISKT VÅRA MODERATORERS FÖRTJÄNST
Vilket kanske är något för oss alla att tänka på
Hoppas verkligen att HIFIFORUM.NU stannar kvar
Hälsningar Mats

Nostalgi är kul och rören glöder
Och en vevis är aldrig fel
Go to Top of Page

Cyber
Medlem i AÖ

2294 Posts

Posted - 2003/10/05 :  15:34:51  Show Profile Send Cyber a Private Message
Akhenaton skriver:

"Tänkte bara säga att jag verkligen hoppas att Hififorum blir kvar.

>Sladd

Hoppas du och ni andra moderatorer orkar fortsätta, för det hade varit grymt tråkigt om detta forum försvinner, då det är ett ENORMT bra forum!

>Timbre

KOM TILLBAKA!"

Kan inte säga det bättre själv....

samt det skulle vara tråkigt om man inte kan anordna fler träffar som jag tror många uppskattar..?

Mvh Tom

Edited by - Cyber on 2003/10/05 15:42:45
Go to Top of Page

sound4pleasure
Member

180 Posts

Posted - 2003/10/05 :  15:38:19  Show Profile Send sound4pleasure a Private Message
""
Om forumet skall överleva i någon form kommer de närmaste dagarna att visa. Mikael2 och jag diskuterar en del alternativ om hur man kan göra. Vill ni gärna ha kvar det så visa det gärna genom att aktivt stödja det i denna tråd.......

""
Sladd:

Deltager aldrig i trådar där "smutskastning etc." förekommer, vilket jag tror att kanske fler borde göra. Om fler tänkte i ungefär liknande banor skulle det bidraga till ett forum som har en STOR chans att överleva i framtiden.

F.d. medlemmar som på andra forum misskrediterar HiFiForum.nu visar bara att de ej bör tagas på allvar. Alltså lyssna inte! De borde istället vara i deras intresse att utveckla och stödja sitt "nya" forum.

Inte alltid överens med Dina åsikter och ageranden, men väljer att läsa och deltaga där jag finner intressant.

Vill på detta sätt stödja Dig Sladd (och company). Tänk ut något bra.... återkom och presentera detta för oss.



- Just Another Foolish Stringbender -
Go to Top of Page

CH
Member

1474 Posts

Posted - 2003/10/05 :  15:40:36  Show Profile  Visit CH's Homepage Send CH a Private Message
Vem kan ta över efter Timbre och Sladd..?

Ingen.
Go to Top of Page

crion
Member

503 Posts

Posted - 2003/10/05 :  15:41:17  Show Profile Send crion a Private Message
Jag har inte varit sålänge på det här forumet, men jag har en del forumvana från amerikanska forum. På forum går det upp och ned, det beror inte bara på forumet i sig självt. Det beror också på världen omkring forumdeltagarna.

Negativa poster kommer upp för det mesta på grund av yttre faktorer. Resultatet kan om moderatorerna är uppmärksamma påverka forumet kortsiktigt. Om situationen inte korrigeras tillräckligt snabbt och med tillräckligt stöd från forumdeltagarna, kan det få längre följder. Dock går det alltid att rädda ett forum, sålänge folk vill skriva om ämnet ifråga.

Huvudämnet för forumet är ofta i en eller två avdelningar. Däri skall INTE policy diskuteras. Varje post om policyfrågor åker automagiskt (med hjälp av moderatorers omsorg) in i policy/feedback forumet. Detta är extremt viktigt av den anledningen att de som fortf vill diskutera huvudämnet (i det här fallet HiFi) skall få göra det utan att läsa om den senaste pajkastnings katastrofen.

Forum är intensiva, om man som läsare/skribent upplever att varje inlägg bara 'adds fuel to the fire' kan det vara bättre att ta ett break istället..

Om man som moderator börjar bli lite trött kan det vara en lösning att ta in en till moderator. Gärna någon som har gott anseende på forumet och erfarenhet från när det hettar till.

Det här klarar ni grabbar!
Go to Top of Page

Bernt Jansson
400.000-klubben

19763 Posts

Posted - 2003/10/05 :  16:03:30  Show Profile  Visit Bernt Jansson's Homepage Send Bernt Jansson a Private Message
Väl talat crion! Även sound4pleasure har poänger.

MVH Bernt Mitt system

"Det enda man kan vara praktiskt taget säker på är att en rak tonkurva alltid är fel." - Ingvar Öhman

Jobbar för Jorma Design och gillar bashorn
Go to Top of Page

mace
London calling

5296 Posts

Posted - 2003/10/05 :  16:05:10  Show Profile Send mace a Private Message
säger det igen

Å andra sidan så kan man se det så här: Tjoho vad bra att det finns ett antal människor som spenderar en massa tid & kunskap på att driva ett forum där en massa människor kan 'mötas' & tjata strunt Xtra bra för sådana som mig som inte är så bra på datorer och deras handhavande

Om då dettta antal människor beslutar sig för att driva detta
forum på ett visst sätt så är det väl ändå upp till dom Så länge inte en massa människor köper aktier/andelar i detta forum så att vi kan hävda rösträtt och/eller inflytande.

När det gäller OT(?) trådar och deras låsande så är det väl OK om tråden handlar om Fi-Hi och inte Hi-Fi, om sedan Fi-Hi låts spinna ett tag för att se vart den leder/är allmänt rolig/för att de känner för det, så Vadå? Se det som en bonus.

Om jag knappar mig fram till http://www.hififorum.nu för att underhålla mig själv/bättre hälften med websidor om flintskalliga, glassätande, fågelskådande, veganmilitaristiska, TonyBlair(tm.)påhejande, partnerbytandes Vatikaninnevånare och deras 3djekusiner,,,,, Så har jag ju kommit fel,,, eller?

Jag hoppas nog lika mycket som någon annan här att detta antal människor som spenderar en massa tid & kunskap på att driva ett forum där en massa människor kan 'mötas' & tjata strunt i lagom usträkning följer med 'i tidens anda'!! så att inte forumet självdör.

För jag sätter morgondagens frukost + våra repiga skivor på att 99% här vill att detta forum lever vidare.

Utan ett antal människor som spenderar en massa tid & kunskap på att driva detta forum----Inget forum.

Utan en massa människor som kan 'mötas' & tjata strunt i ett forum---
Inget forum.


Utan Magnus---Mindre jobbiga inlägg
LEV FORUM, LEV !!









mera quad ESL = mera välljud.

"Efter tillnyktring vaknade han upp medvetslös" TV4-Nyhetsmorgon.

Bio har inte varit detsamma sedan Nickel Gammaldags försvann :-(

"Det finns egentligen inga rakor på den här banan, de enda rakorna som finns är böjda" Eje Elgh, Australiens F1-GP 2008.


Mr 500!
Go to Top of Page

Hatoil
Member

1102 Posts

Posted - 2003/10/05 :  16:15:54  Show Profile  Visit Hatoil's Homepage Send Hatoil a Private Message
Heja!

Hoppas forumet blir kvar i någon form. Vad som helst är bättre än inget. Jag läser hififorum oftare än morgon- och kvällstidningarna tillsammans. Fatta vad tomt det skulle bli!

Gör som konditori Valand i Stockholm, stäng ner ett tag när det blir för populärt/stökigt, och öppna igen när det lugnat ner sig.

Säljer ny och begagnad vinyl i butik och på nätet: www.vinylium.se

Edited by - Hatoil on 2003/10/05 16:17:17
Go to Top of Page

CC
Member

3981 Posts

Posted - 2003/10/05 :  16:44:59  Show Profile Send CC a Private Message
Hoppas verkligen att detta forum lever vidare!

mvh CC

"I am not young enough to know everything"
- Oscar Wilde -

"Simplicity is the ultimate sophistication"
- Leonardo da Vinci -
Go to Top of Page

Sony
Member

393 Posts

Posted - 2003/10/05 :  16:45:43  Show Profile  Visit Sony's Homepage Send Sony a Private Message
Intresset för forumet är ju stort, vore väääldigt tråkigt om det försvann. Finns ju en hel del bra ideer här i tråden och på andra ställen om hur man kan driva vidare det utan att moderatorerna blir "utbrända" av att sitta här och hålla ordning på trådarna. Man kanske kan dela arbetsbördan på fler så att det inte känns för tidskrävande, för det är ju meningen att det ska vara roligt...själv så läser jag mer än jag skriver inlägg men det finns säkert ett gäng mer rutinerade skribenter som kan hjälpa till att köra vidare på det här i någon form...hoppas jag.

www.linnforum.se
Go to Top of Page

hal
RödaTråden vinnare

4171 Posts

Posted - 2003/10/05 :  17:05:38  Show Profile Send hal a Private Message
Ni har skappat ett fantastiskt forum, det kan ingen ta ifrån Er, Sladd!
Visst är det tråkigt om man tillfälligt får ta ett steg tillbaka i forumets utveckling, men jag tror forumet går stärkt ur detta på sikt.
Ta gärna lite time-out, men kom tillbaks med nya krafter för här finns många hängivna hifiälskare som behöver detta forum.
Keep up the good work!

Veckans skiva, här !
Go to Top of Page

staffann
Member

691 Posts

Posted - 2003/10/05 :  17:11:55  Show Profile  Visit staffann's Homepage Send staffann a Private Message
Klart att vi vill ha forumet kvar!

Oavsett sakfrågorna har det varit mycket gnällande och skällande här den sista tiden som har varit väldigt okonstruktivt. Jagf förstår att detta känns jobbigt.

Jag vill härmed ge mitt fulla stöd till administratorer och moderatorer på detta forum - stå på er!

Forumet är en mycket fin samlingsplats för hifi-intresserade som det vore synd att förlora.

/Staffan

Edited by - staffann on 2003/10/05 17:12:21
Go to Top of Page

s.m.f
Member

1003 Posts

Posted - 2003/10/05 :  17:20:39  Show Profile Send s.m.f a Private Message
Moderatorer, ni har mitt stöd!!

Pro-ject RPM 5.1/Oppo bdp 105/Yamaha CX-A 5000/ Primare A30.7/XTZ 2x12.18Ice/Avanti A100DC
s.m.f forever
Go to Top of Page
Page: of 10 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page | Next Page
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.64 sekunder. Snitz Forums 2000