Var det någon som såg High Chaparall på femman i går? Programmet berättade lite om Fabios liv. Tydligen ett mycket stort namn i modellvärlden. Rik var han alla fall … Hade bland annat ett ljud & bild-system för tre miljoner US dollar!!! Är det rekord i sammanhang eller HUR dyra grejor finns det egentligen att skaffa?? Jag menar cirka 24 mille är oerhört stora pengar, fast det finns många personer i Svedala som skulle ha råd med dessa om de ville.
Hade han satsat, säg 5 av dom miljonerna, på ett barnhem i ett fattigt land eller liknande så hade han vunnit min beundran och respekt. Var gränsen går bestäms av varje persons egen moral.
I princip "pick-me-up" kan nog nästan vad som helst kosta hur mycket som helst beroende på hur mycket du vill ha, om du vill ha specialdesign/specifikationer på allting osv.
Kan man samla på olika modeller av Rolls Royce, så kan man väl pula på med stero/hemmabio också om man har råd. Däremot skulle jag nog inte välja hans delvis konstiga kombinationer.
Det hoppas jag på Bravo Även om erfarenheten säger mig att empati och stor förmögenhet inte alltid går hand i hand. Finns dock vissa behjärtansvärda sällsynta undantag.