HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Musik
 Rodney Crowell
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

BloodyAmatör
Starting Member

27 Posts

Posted - 2003/11/07 :  20:36:03  Show Profile Send BloodyAmatör a Private Message
Jag upptäckte Rodney Crowells musik för drygt en månad sen och har lyssnat på hans två senaste cd:n. Tycker att dom är helt fantastiska och speciellt "Houston Kid". Läste någonstans(tror det var bjurman som skrev det) att hans tidigare plattor inte riktigt håller samma nivå.

Ni som kan hans musik, vilka äldre plattor bör man införskaffa enligt er?

The story's always the same
Seven-hundred tons of metal a day
Now sir you tell me the world’s changed
Once I made you rich enough
Rich enough to forget my name

Neon Park
Member

1013 Posts

Posted - 2003/11/07 :  22:01:39  Show Profile Send Neon Park a Private Message
Jag har gillat RC´s musik länge nu,enl.mitt tycke så är den första väldigt bra.Den heter Aint Living Long Like This den finns utgiven på CD den andra är också bra men den har jag bara på LP den heter But What Will The Neighbors Think den kom -80.En CD som heter Diamonds And Dirt är väldigt bra den finns som nice price och med tre extra låtar som bonus.Keys To The Highway är också mycket bra finns som nice price men utan bonuslåtar.Jag har beställt den senaste men inte fått den ännu.Jewel Of The South är också mycket ok.
Mvh
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.2 sekunder. Snitz Forums 2000