under mässan? Kan inte Ni som bokat hotell eller liknande tala om vilket samt vad det kostade och gärna meddela om det är fullbokat eller inte? Jag behöver ett enkelt rum för 3 personer. Åker bil så det gör inget om det ligger en bit från mässan
Vill Du bo billigt, kolla Hotell FORMEL1 i Västra Frölunda. Kostar typ 250-300 kr per natt oberoende om ni är två eller tre. Är cirka 15-20 minuter med bil ut till mässan
Lutar nog åt att jag och mina två medpassagerare (svågrar) kommer att bo på Arken natten mellan fredag & lördag. Strax under 1000-lappen för 3 personer i ett dubbelrum inklusive frukostbuffé samt tillgång till relaxavdelningen är ju inte så himla dyrt. Då slipper man ju dessutom parkeringsavgifter och annat skit som brukar finnas i storstäderna.
Lutar nog åt att jag och mina två medpassagerare (svågrar) kommer att bo på Arken natten mellan fredag & lördag. Strax under 1000-lappen för 3 personer i ett dubbelrum inklusive frukostbuffé samt tillgång till relaxavdelningen är ju inte så himla dyrt. Då slipper man ju dessutom parkeringsavgifter och annat skit som brukar finnas i storstäderna.
Hej Niklas "...ska ta reda på hur man kommer till..." Du gör så här: när du kommer ut från ditt hotell tag till vänster gå cirka 200 meter då kommer du till Drottningtorget ta spårvagn nr 2 eller 4 åk till Eketrägatan, byt till buss 27 som tar dig till Arken.
(buss 128 går på vardagar, buss 27 på helger. Man kan också om man vill ta spårvagn 5 från brunnsparken)
Jag har avbokat mitt dubbelrum på Arken alldeles nyss eftersom jag lyckades fixa hgratis boende istället. Så den som är snabb kan få ett dubbelrum för 969:- inklusive frukostbuffé.
Den som söker han letar. Insyltad i branschen som ägare av ljud/bild/el & databutiken vid namn "Elbutiken" (f.d. Studio Sten)