"där ser ni det behövs verkligen ett forum för ovidkommande diskussioner"
Eller så inbjuder din tråd till en del löst spånande. Själv tycker jag bara att det är kul att läsa spån. Jag är inte så fixerad vid effektivitet längre.
jag tycker precis som du att det är kul att läsa strmbrg's, a's och dina funderigar, jag tycker faktiskt det så intressant att jag förordar en egen forumrubrik varför inte en talarstol på arkenmässan där man (ni) kan gå upp och filosofera över olika saker ett slags speakerscorner ...
Håller med x2000 helt. Det kan vara kul med lite OT ibland men nu känns det som om det blivit lite för mycket från ett par (2 st. alltså) personer. Strmbrg verkar dessutom försöka slå världsrekord i nya ämnen och inlägg. Eller nya förresten, det är dom väl inte heller. En del känns ju igen från Hifimagasinet. Lagom proportioner mina herrar tack!
Den som söker han letar. Insyltad i branschen som ägare av ljud/bild/el & databutiken vid namn "Elbutiken" (f.d. Studio Sten)
Klaga inte på att det finns folk som engagerar sig och hittar på lite ny vinklar än det gamla vanliga tjafset. Det är frivilligt att gå in i dom olika trådarna och utrymme finns för alla.
"Innan man är riktigt säker är man ofta tvärsäker"
OK Sten. Jag blev lite fundersam ett tag eftersom jag inte är så bra på att gissa. Ville bara veta för jag rättar mig gärna om och när jag märker att jag är på fel spår. Eftersom min själ var med och uppfann turboilskan så kan jag gå till överdrift utan att märka det.
Om du vill läsa vad min seriösa sida kan få ihop så rekommenderar jag dig tråden om S-ljud på DIY-sidan. Mitt inlägg är resultatet av nattens knappande allvar om en annan viktig kvalitetsfaktor som alternativ till dagens toxiska debatt om kablar. Men det är förstås lättare att byta en kabel än att byta motkopplingform. Därför räknar jag inte med någon storm om ämnet feedback.