Ofta tycker jag ljusa färger är snyggare än svart, men på vissa hi-fi-prylar som tex primare är svart elegantare och ger snygg kontrast mot rattarna! Finns ju även flera andra tillverkare som designar med just kontrastverkan och ovanstående är ju ett bra exempel på vad som händer med god design när en modenyck tar över.
CD-spelaren ser ju mer genomtänkt ut designmässigt med ljusa knappar och CD-släde medans förstärkaren verkar vara offer för den moderna silverfärgen.
Sen kommer nog SP20 också få ett "make over" så den börjar likna den nya designen men det skulle ju inte vara fel om dom kunde öka storleken på rattarna så den är propersonelig mot resten ser ju lite fel ut med så små rattar på en sån pass stor front!
Det är tur att smaken är olika,silver/champagne-färgade apparater är helt klart snyggast svart blir tråkigt i längden och allt damm syns på den jag bytte min Sony MD-30ES pga detta och köpte en Champagnefärgad MD-20ES i stället.Är det nån som är intresserad av den svarta är det bara att pm:a Mvh