letar efter signal kabel 0,5m kan gå med 1 m också men helst 0,5 behöver 2 x 0,5 m intresse för märke e kimber, clou cable o några andra i den klassen =)
har inte tok mycket pengar o röra mig med så ni behöver juh inte försöka sälja av värsta av det värsta av dessa namn, gärna medel kategori så att säga =) (har cloud cable EGI i systemet nu o skall ha ytterligare 2 kablar som skall spelas med så att säga)
//** To Listen Or Not To Listen.. that is the question **\\
Jag har 2 par galaxy cable som ersatte mina clou krysolit, enligt mig en mycket trevligare kabel, clou låter tillbakahållen, grå och odynamisk i jämförelse. Längd 75 cm RCA. Lite info o bilderhttp://www.hififorum.nu/forum/topic.asp?TOPIC_ID=22689
tackar alal för sina erbjudanden. desvärre får jag hålla mig tillbaka ett litet tag. har åkt på några räkningar jag inte "räknat" med kan man säga.. så nu e min kassa inte vad den borde vara.. =( men jag återkommer garanterat med annons igen. kanske söker upp någon av er som skrivit här nu o se om ni fortfarande har kvar saker o sälja när pengarna ännu en gång ligger på kontot =)
MVH
Henrik
//** To Listen Or Not To Listen.. that is the question **\\