hej! är det någon som vet en bra och billig subbas. mellan 3-600kr. jag ska ha den till min anläggning som jag har hemma. ja vet inte om man brukar ha något annat i bilen. helst vill jag att den ska gå att köpa på brl eller hifikit. gärna en länk!!! tackar!!!
En färdigbyggd låda med element är det svårt att få för dessa pengar. Det skulle i så fall vara billigaste möjliga låda du kan hitta i någon av ovanstående butiker. Låta kommer den att göra, men inte bra.
Själv skulle jag alla gånger satsa mer pengar, eller klara mig utan.
För ganska lite extrapengar kan du bygga din egen låda med ett lite enklare element om du har tid, lust och tillgång till vissa verktyg. Finns säkert andra här som kan ge råd om du preciserar lite mer i detalj vad du är ute efter.
ojsan.. ja menade förstås bara en bas. 12-15" lådan bygger jag själv. det kanske inte är så lätt att hitta det heller. men det är nybörjarnivå vi pratar om här vet du det här är det första riktiga bygget jag gör, så några stora summor pengar blir det inte. jag har inte väntat mig ljud i första klass heller. men det ska ju vara en första gång också!
Otroligt att MDS även skrev ut X-Max... tidigare envisades dom med att bara ange den mekaniska slaglängden (i det här fallet 40mm) UTAN att tala om att det är just MEKANISK slaglängd.
En 12-15" för 300-600 kr... har ärligt talat svårt att rekommendera någon. Dom basarna i den storleken för dom pengarna brukar ofta ha värden som gör att dom kräver VÄLDIGT stora lådor (slutna kanske eller varför inte en öppen baffel?) för att ge en jämn bas... fast om du nu bara kräver dunka-dunka utan finess så kan det väl gå att hitta något.