Den finns inte och fanns inte förra gången heller. Prisnivån ligger runt 30 000 kr. Och den har inte blivit mindre eftertraktad då beskedet om att den går att uppgradera kom i samband med Malmömässan. Han skriver att den är 1 år gammal. Det tillverkades ett antal och släpptes ut för 1,5 år sedan. Efter det har det inte kommit ut några nya.
Det var ett begränsat antal som tillverkades. 150 st. tror jag att det var. Dom såldes i förutom Sverige även i dom övriga nordiska länderna, Tysklamd, England och Holland. Det tog som vanligt med Advantage lång tid innan dom kom ut. När dom släpptes så var dom allihop sålda i förväg. Jag fick min med nummer 52 vi början på februari efter lång väntetid. Det var flera jag känner som blev utan och dom beställde sina framåt april - maj 2002. Och det tillverkades efter detta så vitt jag har förstått inga fler. Sladd har väl lite bättre koll på hur det var med detta, men det är uppgifter som jag har fått från säker källa
AA har kontaktat mig och det är ett av Mikke handbyggt ex. han har pga. vissa omständigheter. Det är inte den som var utannonserad. Det finns alltså fortfarande inga seriebyggda som är 1 år. Och annonsen var en bluff. Vilket skäl han har att återkommande annonsera ut en S1 först för 19000 kr och nu senast för 22000 kr kan man ju spekulera i. Men det kanske vara samma "sluga" person som själv vill köpa en S1. Sätter ut en annons till underpris och sedan försöker köpa en annan utannonserad till lågpris med hänvisning till denna annons.
S1,an är inte svår att sälja till priser runt 30000 kr. Det vet jag sedan både jag själv och en annan som jag känner har sålt våra. Och då dyker ständigt denna person upp och hänvisar till att den finns till salu för si och så lite. Smart???? Fult Såinnihelvete måste jag säga. Och sedan dom som går på det och hejar på