Har redan öppnat min silvriga, mintdoftande låda. (ja, ja, traditioner och fetishistisk hållning till datum, bjäffs!) Och OJ vad överraskad jag blev! Ett par lurar!!! Sennheiser hd-650! Nähä! Till mig??? Wow, tack snääälla tomten!
harmony design pre 906 förhoppningsvis.. lite tidigt dock ;-) sen hoppas jag att mor min förstått att presentkort som gälelr i den lokala skivshoppen är väldigt bra att ge sin äldste son ;-)
Har också givit mig själv Julklappar i förväg Förrförra veckan signalkabel, förra veckan högtalarkablar för några dagar sedan ett par nya högtalare Det bästa är att jag fått allt jag önskar mig Har nästan med en Copland duo i Julköpet också (4 veckor sen).
Jag har lärt mig att om man vill att tomten skall komma med något roligt så får man se till att köpa det själv...
Så i år har tomten redan kommit med en Pioneer DVD 565 som klarar DVD-video, DVD-audio och SACD. Eventuellt kommer tomten även att hinna införskaffa SC165 element och CT62 diskanter till mina OA14lådor. Till våren ligger det troligen planerat ett par Carlsson OA58 och efter sommaren lagom tills skatteåterbäringen skall nog tomten(?) få hjälpa till med ny cd och slutsteg... Kan bli ett dyrt år i HIFI:ns tecken...
Klubbmästare för Audiogrupp Väst Redaktör för Carlsson Illuminati på faktiskt.io Carlsson Illuminati - ett hegemoniskt och subkulturellt omnipotent socialt nätverk i mängden...