är på jackt effter En subwoofer till mitt hemma bio har inte heller så mycket pengar runt 4000 har ni förslag på någon subwoofer som är okej i den pris klassen ? måste byta min nuvarande skramlar =(
Richard Hughes: Tycker att Audio pro är bra för pengarna samt till hemmabio, men dock inte lika bra till musik. Välj någon av modellerna med större steg i skulle jag rekomendera om du skall ha en AP.
Okej ! har kollat lite på audio pros basar focus basen verkar ju bra men den passar inte riktigt in hemma hos mig mina högtalare är i svart piano lack så funderade på Sub B1.35 någon som vet hur den är ?
B 1.35 är samma kan man säga, det som skiljer är lågpass filtret och slutsteget. allt annat är identiskt.
Den nya Supreme från AP är värd att titta mer efter då det ända som skiljer mot Focus är förstärkaren. 1.35 ligger lite för högt i pris idag tycker jag. Supremen finns dock inte i oianolack utan vara svart folie.
Hej hmm min sub brann i natt ! lågor rätt upp ? tror ni det var fel på den eller ? kasta den från balkongen ner i snön ! så fick köpa en ny i dag hade doc extremt låg budget och jag vet att det är ett dåligt märke och basen inet är jätte bra så håll i er ! ....... det blev en Dantax 12 " hehehe men den är hur som hällst bättre än min förra som brann !
Så du köppte en Dantax=) hehe, ajg var å lyssnade på en sån häromdan=) Fast det var inget jag fastnade för, vet itne om den var inställd rätt iofs. Vad hände med din förra sub nu då? Brann den bara sådär???
Djup bas är bra, det man inte hör mår man inte dåligt av.
nej den som stog på norlanders var grovt fel inställd lät inte bra alls !du kan ju titta förbi o lyssna i helgen om du får tid ! japp den bara börja brinna !