Tänkt att folk kan se så hemskt olika ut mot vad man har trott innan. Jag trodde Öhman var lång och smal med barsk blick, inte liten och rund med maffioso påbrå Likaså trodde jag Morello var svartmuskig och medelålders, ungefär som nu Ö. verkligen såg ut. Verkligen inte som en smal spoling med doktorsfrissa.
Kan det vara så att korta personer kompenserar sitt mindervärdeskomplex med turboterrierattityd? Kan jag själv kanske vara ett gott exempel med mina 164cm TNT anslutet via en mkt. kort och snabb stubin. Vad skulle Sigge Fröjd ha sagt om denna min självkritik? Väck honom så att han kan svara.
Kan det vara så att korta personer kompenserar sitt mindervärdeskomplex med turboterrierattityd? Kan jag själv kanske vara ett gott exempel med mina 164cm TNT anslutet via en mkt. kort och snabb stubin. Vad skulle Sigge Fröjd ha sagt om denna min självkritik? Väck honom så att han kan svara.
Ps. Nicke du leder.
Kort stubin har jag också som sagt nått får man kompensera sina 169 cm med
<<QUAD-Klubben Vi har rätt-Ni har fel>> Nostalgi är kul och rören glöder
P.P anar ett aggresivitetsindex. N.N är oaggressiv och andra är det mindre och Flint med sina dimunitiva sub 169 är minst! Frågan är då hur långa är de som har blivit avstängda
P.P anar ett aggresivitetsindex. N.N är oaggressiv och andra är det mindre och Flint med sina dimunitiva sub 169 är minst! Frågan är då hur långa är de som har blivit avstängda
Då kanske jag inte har så stor risk att bli avstängd