Jag tror Esoterisks riktpris stämmer bra. Det är Callisto 2100 som "bara" kostar strax över 50´. Förresten är priset mycket bra enligt mig för en ytterst bra integrerad förstärkare. Mycket mer prisvärt (om nu skicket är därefter) hittar du nog inte på marknade just nu
Kan bara meddela att förstärkaren som stod på Esoterisk var från 2001, var i fint skick men nu är den såld... Den har fått en mycket nöjd ägare . Riktpriset är nog runt 71000:- iaf enligt www.lefflershifi.com
Roq man tackar... Nej jag brukar kolla deras hemsida med jämna mellanrum, nu hade jag inte varit där på ett tag så jag kikade in och såg den där i Tisdags och i onsdags var jag där och lyssnade. I fredags hamnade den hemma hos mig ...
Jag provade en Copland kombi för runt 40k och den lät väl hyffsad den också... Lite svårt när man inte har prylarna hemma där man vet hur det lät förut man har inga referenser på ett system man aldrig hört. Men både krellen och Copland kombin låg för mig för högt i pris så det var eg inte intressant. Det blev ändå mer pengar än vad jag hade tänkt mig men det känns som ett väldigt bra köp...