HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Köp, Sälj & Byt på Sveriges största 2-kanalforum!
 Säljes
 REL Q150 E. **SÅLD**
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

datar
Member

657 Posts

Posted - 2004/02/01 :  00:50:20  Show Profile  Visit datar's Homepage Send datar a Private Message
Hej!

Är det någon som är intresserad av att köpa en kompakt liten sub från Engelska REL? Det är en REL Q150 E och nypriset är ca 8000,- Den är inte alls mycket använd och säkerligen inte inspelad heller då jag inte är intresserad av hembio längre. Elementet är en 10" bas.

Jag tänkte sälja den för 4000,- inkl en IXOS subkabel värde ca 3-400,- (minns ej priset).

Om intresse finns kan den hämtas antingen i Göteborg eller i Vänersborg (provlyssning kan endast ske i göteborg)!

Subben är i fint skick och original spikfötter medföljer dock finns inte emballaget kvar.

Personligen tycker jag om ljudet! Den är liten och tar inte stor plats alls (mycket biomuller i så kompakt form tycker jag). Dock bör man inte ha för jättestort rum då den kan kännas aningen "klen".

Subben har jag upplevt med två olika surroundförstärkare där den ena är en Harman/kardon avr 4000 och den andra är en pioneer vxd909-rds. Man märkte med en gång vad en bättre förstärkare gjorde för för denna subben.. Inte för jag är någon expert men jag antar att den dyrare pioneeren skickade en bättre signal än vad harman/kardon gjorde.

pris: 4000,-

mvh Johan!

Vänligen
Johan Linnarsson

Edited by - datar on 2004/02/15 16:01:58

micckke
Starting Member

40 Posts

Posted - 2004/02/13 :  00:07:48  Show Profile Send micckke a Private Message
Hejsan

Finns den kvar.

Maila mig i så fall på
mikael.jonsson6@comhem.se
Go to Top of Page

micckke
Starting Member

40 Posts

Posted - 2004/02/13 :  00:18:52  Show Profile Send micckke a Private Message
Maila gärna ditt tel nr om den finns kvar.

Mvh Mikael
Go to Top of Page

Gunnlaugur
Starting Member

1 Posts

Posted - 2004/02/15 :  11:42:14  Show Profile Send Gunnlaugur a Private Message
Du har mail. Ring! Jag bor i GBG o köper gärna din sub!

Gunnlaugur
Go to Top of Page

datar
Member

657 Posts

Posted - 2004/02/15 :  16:02:42  Show Profile  Visit datar's Homepage Send datar a Private Message
Jag vill tacka alla som visat intresse! Den är såld och jag hoppas den nye ägaren är nöjd med sitt inköp!

mvh Johan

Vänligen
Johan Linnarsson
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.27 sekunder. Snitz Forums 2000