Author |
Topic  |
Per
cyklist, halvjapan, blivande maktfaktor

1218 Posts |
Posted - 2002/09/12 : 12:58:09
|
Nu när doleman initierat en tre sidor lång harang om maskulina högtalare undrar jag om man kan få bilder på lite mer fjolliga prylar.
gör ert bästa...
sayonara
|
|
Strmbrg
bevärlig & besynnerlig hififilosof

1580 Posts |
Posted - 2002/09/12 : 13:19:44
|
quote: Originally posted by Per
Nu när doleman initierat en tre sidor lång harang om maskulina högtalare undrar jag om man kan få bilder på lite mer fjolliga prylar.
gör ert bästa...
sayonara
Jag behöver bara byta epitet på den strängen som redan står te föffogande! Slika prylar ÄR fjoll-prylar! Alltså till för fjollisar.
Man kan yttermera betrakta grunkorna som fallos-orienterade objekt. Men även ur det perspektivet är det ju för fjollor! Vem behöver emfasera sin maskulinitet med dylikt om han redan är / anser sej vara maskulin i sej själv?
För övrigt: En riktig karl behöver inget jävla bubbelbad, han fjärtar själv!
Mvh :-)
|
 |
|
molsson
Member

1646 Posts |
Posted - 2002/09/12 : 13:26:54
|
orkar inte......
"Badgers...BADGERS, I dont need no stinking badgers. |
 |
|
n/a
deleted

1080 Posts |
Posted - 2002/09/12 : 13:30:06
|
BoO kanske är lite fjolliga, men det kan ju bli riktigt fräckt oxo. Speciellt 80-tals modellerna som ser ut som synthar... Nej, det finns nog ingen fjollig hifi... 
 <<Quad-klubben - Vi har rätt, Ni har fel!>> ...Mohaa [U.P] Herr Engel.. |
 |
|
dole
en Harley day!

1656 Posts |
Posted - 2002/09/12 : 13:37:22
|
Okej de här har inte så stor imponator effekt visuellt AnthonyGallo

//dole\\ "Form follows function-that has been misunderstood. Form and function should be one, joined in a spiritual union"Frank Lloyd wright
|
 |
|
Bobbokrull
f.d. "Robin Fischer"

2165 Posts |
Posted - 2002/09/12 : 13:38:25
|
Håll till godo=)

"Veni vidi vici" Adda mig på ICQ UIN: 41793052 MSN: robin_fischer@hotmail.com *maila ej dit* |
 |
|
dole
en Harley day!

1656 Posts |
Posted - 2002/09/12 : 13:39:33
|
Bose

//dole\\ "Form follows function-that has been misunderstood. Form and function should be one, joined in a spiritual union"Frank Lloyd wright
|
 |
|
dole
en Harley day!

1656 Posts |
Posted - 2002/09/12 : 13:42:06
|
Infinity

|
 |
|
Bobbokrull
f.d. "Robin Fischer"

2165 Posts |
Posted - 2002/09/12 : 13:43:00
|
Dole e på g idag alltså=) hehe
"Veni vidi vici" Adda mig på ICQ UIN: 41793052 MSN: robin_fischer@hotmail.com *maila ej dit* |
 |
|
dole
en Harley day!

1656 Posts |
Posted - 2002/09/12 : 13:44:51
|
Hemma bio anläggning från biltema
 Saxat ur annonsen Hemmabio med Dolby Digital och DTS dekoder Kompakt och kraftfullt hemmabiopaket som skapar ett fantastiskt bioljud i hemmet. 5.1-kanals med sex skilda kanaler med digitalt ljud gör att bioljudet blir realistiskt. Kan anslutas till DVD, VCR, TV och PC. Högtalarna är magnetiskt avskärmade för att kunna placeras nära en TV-apparat eller bildskärm. Liten och lättplacerad huvudenhet (300 x 115 x 240 mm) med kvalitetsförstärkare. Uteffekt 90 W. Sex olika ljudinställningar: DTS, Dolby Digital, Dolby Pro Logic, Stereo, Theater och Hall. Inbyggd avkodare för Dolby Digital och DTS. Tre ljudingångar: digital, analog och 4 point. Två digitala ingångar: optisk och koaxial. Fem satellithögtalare: Uteffekt 10 W, 3” element, impedans 8 ohm, frekvensomfång 150-20.000 Hz, mått 95 x 110 x 110 mm. Kraftfull subwoofer med trälåda: Uteffekt 40 W, 5 ½” element, impedans 4 ohm, frekvensomfång 40-200 Hz, mått 350 x 250 x 260 mm. Levereras med fjärrkontroll
|
Edited by - dole on 2002/09/12 13:46:43 |
 |
|
ryst
Medlem i AÖ

1470 Posts |
Posted - 2002/09/12 : 13:49:39
|
om smått är i paritet med fjolligt så passar även det här in 
JM Lab Sib & Cub
|
 |
|
macke
Member

161 Posts |
Posted - 2002/09/12 : 13:54:57
|
Bose sitter ju klockrent i denna kategori, även Biltemas kraftfulla anläggning.
/Markus |
 |
|
Kreator
Member

238 Posts |
Posted - 2002/09/12 : 13:56:22
|
Hjälp mig någon! Hur lägger jag in en bild???????  |
 |
|
dole
en Harley day!

1656 Posts |
Posted - 2002/09/12 : 14:00:47
|
quote: Originally posted by Kreator
Hjälp mig någon! Hur lägger jag in en bild??????? 
4:e iconen från höger så får du fram img mellan hakarna klistrar du in url:en mvh dole
|
 |
|
Kreator
Member

238 Posts |
Posted - 2002/09/12 : 14:03:59
|
quote: Originally posted by dole
4:e iconen från höger så får du fram img mellan hakarna klistrar du in url:en mvh dole
Och URL är allstå länken till sidan eller... |
 |
|
dole
en Harley day!

1656 Posts |
Posted - 2002/09/12 : 14:08:35
|
Och URL är allstå länken till sidan eller...
Höger klicka på bilden, där står det adress (url) kopiera den adressen och klistra in mellan img klamrarna
|
 |
|
ayayay
Inredningsarkitekt

1278 Posts |
Posted - 2002/09/12 : 14:25:19
|
BILTEMA är ju känt för att ha de mesta av det bästa
De kan "verklig hifi" De konstiga är att de är folk som köper sån SKIT!
*rörande rör, som berör* |
 |
|
Per
cyklist, halvjapan, blivande maktfaktor

1218 Posts |
Posted - 2002/09/12 : 15:01:19
|
jaha grabbar det finns tydligen lite kvinnlighet bakom allt stål och krom. ni var inte lika duktiga som när det gällde att visa upp butch-prylarna men ni får godkännt, hr strmbrg ville bifoga en bild men visste hur. jag vet inte heller men jag gör ett försök.
svayonara, som ikväll skall se demo av nht störstaste och bästaste högtaler tillsammans med strömbergshyttan.
äh, jag vet inte heller hur man lägger in bilder...det var i alla fall ett portträtt av dr Kim Il Sung som skulle förmedlas. får väl återkomma om jag lyckas lösa min mjukvaruickeknowhow, eller ere nån som kan hjälpa mej?
sayonara
|
 |
|
SZR
Guran!

1515 Posts |
Posted - 2002/09/12 : 15:36:48
|
Okej de här har inte så stor imponator effekt visuellt AnthonyGallo

4 tum har ju sällan imponerat på någon !? 
//StefanZ "Art is just short for Arthur |
 |
|
Hepcat
Member

1103 Posts |
Posted - 2002/09/12 : 16:20:14
|
Denna är väl fjollig eller vad säger ni?

En MYCKET anonym Mikael
|
 |
|
Flint
Member

3862 Posts |
Posted - 2002/09/12 : 16:46:37
|
Strmbrg
Citat: ”Jag behöver bara byta epitet på den strängen som redan står te föffogande! Slika prylar ÄR fjoll-prylar!”
Med risk eller chans att få nya friska fiender så håller jag med dig till 128%. Kanske inte att prylarna är fjolliga i bemärkelsen pseudokvinnliga, dom kan ju faktiskt ljudmässigt vara bra, men dom verkar vara ett sätt att med dyra prylar bevisa ägarens manlighet. Jag tycker mig märka att dom, hondjuren, som vi vill imponera på fullständigt skiter i vårt försök till bevis med Krellargument. Finns det någon av er som har fått en svettig helnatt med en hona med hjälp av en Krell?
|
Edited by - Flint on 2002/09/12 16:54:01 |
 |
|
Thomas A
Member

189 Posts |
Posted - 2002/09/12 : 17:07:46
|
quote: Originally posted by Flint
Strmbrg
Citat: ?Jag behöver bara byta epitet på den strängen som redan står te föffogande! Slika prylar ÄR fjoll-prylar!?
Med risk eller chans att få nya friska fiender så håller jag med dig till 128%. Kanske inte att prylarna är fjolliga i bemärkelsen pseudokvinnliga, dom kan ju faktiskt ljudmässigt vara bra, men dom verkar vara ett sätt att med dyra prylar bevisa ägarens manlighet. Jag tycker mig märka att dom, hondjuren, som vi vill imponera på fullständigt skiter i vårt försök till bevis med Krellargument. Finns det någon av er som har fått en svettig helnatt med en hona med hjälp av en Krell?
(Tokgarv). För övrigt, undrade mina kvinnliga bekanta varför jag hade svarta äggkartonger på väggen. Jag svarade att det var senaste modet.
"När hon sade att hon älskade mig rörde jag inte en min, för jag var redan glad" - Jan Stenmar |
 |
|
ZiroX
Member

137 Posts |
Posted - 2002/09/12 : 17:10:12
|
quote: Originally posted by Flint
Strmbrg
Citat: ”Jag behöver bara byta epitet på den strängen som redan står te föffogande! Slika prylar ÄR fjoll-prylar!”
Hehe..  Om prosons högtalare inte hade sett så "skabbiga" och "enkla" ut, hade dom blivit behandlade på ett annat sätt då tro?..       
|
 |
|
Bobbokrull
f.d. "Robin Fischer"

2165 Posts |
Posted - 2002/09/12 : 17:15:32
|
när jag lyssnar på högtalare å är det ljud till 85% som gäller, sen utseendet, men hur fula å skabbiga som helst kan man ju inte ha..
ska väll ändå vara lite estetiska=)
 |
|
Enis
Starting Member
37 Posts |
Posted - 2002/09/12 : 18:29:33
|
 AUDIO PRO ALLROOM
Finns redan i ett antal färger, vill man vara ricktigt fjollig så kanske man kan specialbeställa dem i rosa.
/ENIS
|
 |
|
paradis_oscar
Får jag lov?

628 Posts |
Posted - 2002/09/12 : 22:14:06
|
har för mig att dom finns i rosa också...

MVH: Andreas Erixon Arnqvist
paradis_oscar@hotmail.co |
Edited by - paradis_oscar on 2002/09/12 22:14:31 |
 |
|
Topic  |
|