Mycket att göra. Vet inte vad du räknar som "standard". Kan ju alltid fixa en BNC-digital utgång och fixa en ny dac. Tycker pioneer dacarna suger rätt mycke. Iaf dom billigare.
Jag har en pds-705 (precis samma spelare som 505 fast med färre knappar) som jag förutom byte av klocka och utgångskretsar har bytt DA-chipet i. Jag slaktade en samsung DVD och fick därifrån en ak4393 24/96 omvandlare som jag kopplade in istället för orginalet, jag passade även på att koppla förbi hi-bit-kretsen. Detta blev ett stort lyft för ljudet, återgivningen blev lugnare med en mer välupplöst och luftig diskantåtergivnig än den tidigare överbriljanta och tröttande. Nästa steg är att koppla in ett Zapfilter som jag har liggande, det köptes en gång till en pds-702 (även det så samma spelare dock utan hi-bit) men klarde inte att filtrera allt det brus som DA-omvandlaren (av pulseflow-typ) producerar. Med den nya omvandlaren borde det fungera bättre.
Information om klocka och utgångskretsar finns på www.lcaudio.dk byte av utgångskretsar är ganska billigt och gör en hel del skillnad.