quote: Är det någon som känner till tillverkaren HiEnd of Sweden ? Har inte så mycket mer info än det som finns på deras hemsida http://www.hiend.se/
Och det var ju inte så mycket kan man ju lungt säga. Du får väl skicka ett mail till dom och fråga vad dom har mer att erbjuda om det inte är nån annan här som kan svara. Och du, får du tag på mer info om dom utanför detta forum kan du ju låta oss andra få ta del av den oxå. Mvh
Ska tydligen komma upp bilder + info i sommar om det innebär juni,Juli eller Augusti vet jag inte. Men jag ska helt klart pipa dit och provlyssna någongång.
Det enda jag kan bidra med är att en av killarna, Mikael J i affären har varit väldigt aktiv och framgångsrik inom bilstereobranchen där han ställt ut bilar på sådana tävlingar. Nu var detta väldigt många år och dagar sedan en annan var insatt i detta så.... och hur det är idag vet jag ej.
Säga vad man vill om invigningsfesten, men nästa gång kan de väl anlita en riktig fotograf - helst nykter. Här kan man knappast se vad eller vem som är med i bild. Fast någon vil väl inte vara med heller, undrar varför..? Om själva företaget är jag lika rådvill nu som när jag besökte deras hemsida.
Tre hifiknuttar i en bil får helt plötsligt syn på ett skyltfönster som det står hi end of sweden på. Det blev två svarta spår på Hantverkargatan den kvällen :-). Vi kunde dock inte göra ett besök eftersom det var stängt. Jag som trodde jag kände till varenda hifibutik i Stockholm.