HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Köp, Sälj & Byt på Sveriges största 2-kanalforum!
 Köpes
 Hemmabio: Tips och begagnat köpes
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

LittleMizzY
Starting Member

7 Posts

Posted - 2004/02/20 :  23:14:30  Show Profile Send LittleMizzY a Private Message
Hey.
Är en tös som ska byta upp mig rejält vad gäller ljudanläggning. Har inte råd att köpa både en nice stereoanläggning för musik och hemmabio för goa filmkvällar. Tänkte köra allt-i-ett; en hemmabioanläggning som klarar allt från mina råa metalskivor till softa sömnpillerplattor.
Förälskat mig i B&W´s DM600 S3-serie. Kan det vara nåt för en rocker som jag? Sedan är Dali´s Suite, och kanske Blå, också rätt nice.
Ska ju både vara snyggt och låta bra.
Sen skulle jag behöva lite tips på passande förstärkare och annat som behövs. Blir troligen cd/dvd m.m så småningom.
Jag må va rookie på ljud, men det står jag för. Svårt när intresset är stort och skickligheten inte smäller lika högt. *ts*
Vad är bra? Vad passar mig? Vilket funkar ihop? Tacksam för all hjälp.
Vad hade jag tänkt lägga då? Beror på vad jag hittar. Är det kärlek vid första ögonkastat får det väl kosta. Köper gärna begagnat, men då jag är en aning petig ska det vara i toppskick. Och kanske inte upp mot 100 papp-summor. Är tyvärr student.
Mvh Fia

Edited by - LittleMizzY on 2004/02/20 23:20:01

Aton
Member

2048 Posts

Posted - 2004/02/22 :  22:26:40  Show Profile Send Aton a Private Message
Hej och välkommen till forumet!
Tyvärr är det rätt dött med konversationen här på köp och säljsidorna. Du får mycket bättre svar på dina frågor om du även postar inlägget under rubriken hifi eller kanske flerkanalshifi.
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.28 sekunder. Snitz Forums 2000