Står själv just prexis nu och etsar kretskort till en... givetvis hittar jag inte länken till den men jag ska rota fram länk när jag kommer hem. Hittade den via www.epanorama.net iaf :)
quote:Jag har kollat på elliots men blir lite extra jobb för att göra kretskort och det verkar bökigt att köpa det från Australien.
Det är inte det minsta jobbigt att köpa kortet från Rod Elliot. Har handlat kort av honom några gånger, aldrig varit något strul. Dessutom är korten vettigt prissatta och dom underlättar byggandet ordentligt. Du betalar enklast genom Paypal. Jag skulle inte börja tillverka mig ett kort själv, när det är så enkelt och billigt att handla därifrån.
Eh, Promitheus - Damn thieves!! Den där Small Preamp är direkt scannad från boken Build your own High-end Audio Equipment så någon Copyright 2001 Promitheus DIY är det verkligen INTE, snarare ett lagbrott!
MVH Martin
Var och en kan arbeta hur mycket som helst, förutsatt att det inte är med det man borde göra för tillfället.Robert Benchley Ingenting är omöjligt, så länge man har obegränsat med tid.Personlig hypotes Min anläggning:http://www.hififorum.nu/forum/topic.asp?TOPIC_ID=25462