Någon som har eller haft dessa? är de bra? funderar på o köpa dom..
Respond-React
Jeg har prøvet dem.
Lyden har jeg ikke noget at sige på. De er gode, på mange områder blandt det bedste.
Der er dog lidt problemer. De smelter når man lodder på dem. Især den lille pind yderst der skal give stelforbindelse. Du SKAL montere stikket i en bøsning mens du lodder på det, ellers går det i stykker.
Stikkene går meget stramt og det kan være svært hvis man skal sætte dem i bag på apparater hvor der ikke er så megen plads. De kan også være svære at få ut igjen - de sitter fast!
Mvh. Jan Nielsen HIGHfidelity "Don't worry. Everything is getting nicely out of control....
Någon som har eller haft dessa? är de bra? funderar på o köpa dom..
Respond-React
Jeg har prøvet dem.
Lyden har jeg ikke noget at sige på. De er gode, på mange områder blandt det bedste.
Der er dog lidt problemer. De smelter når man lodder på dem. Især den lille pind yderst der skal give stelforbindelse. Du SKAL montere stikket i en bøsning mens du lodder på det, ellers går det i stykker.
Stikkene går meget stramt og det kan være svært hvis man skal sætte dem i bag på apparater hvor der ikke er så megen plads. De kan også være svære at få ut igjen - de sitter fast!
Mvh. Jan Nielsen HIGHfidelity "Don't worry. Everything is getting nicely out of control....
japp..jättebra låter dom..men ta Jans råd när du ska löda dom..sätt dom i en phonohona för värmeavledning... när du ska stoppa i dom i kontakten första ggn värm på med en hårtork så blir det lättare..samma på vägen ut s.a.s
Tack för råden! Tänkte köpa supra eff..och en supra nylonstrumpa för signalkabel över(blir lite snyggare då=))..o sen sätta på bullet plugs...tänkte kanske låta ljudmakarn i stockholm löda de åt mig när jag e där i oktober..