Kan tipsa om Panasonic DVD-S75(DVD-A) som ett budgetalternativ. Den fick byta plats med min Sony 725D i helgen och den har överträffat mina förväntningar både på ljud och bildsidan.
Jag har haft min 565 original och jag har inte hört något som helst ljudfel eller något annat som skulle avika. Den har funkat hur bra som helst. Jag menar är det lönt att uppgradera om vi bara pratar om jittret??
quote:Jag har haft min 565 original och jag har inte hört något som helst ljudfel eller något annat som skulle avika. Den har funkat hur bra som helst. Jag menar är det lönt att uppgradera om vi bara pratar om jittret??
Lungna ner er! Det är inget fel på en orginal 565:a utan det är en alldeles förträfflig dvd för dom pengar den betingar. Digitalt jitter är inget tjutande ljud eller så utan helt enkelt ett kvalitetsmått på hur bra digitaldelen är.
En orginal 565:a är som ni konstaterat en förträfflig dvd men stoppa i dom bättre komponenterna och ni får en ännu bättre! Och fortfarande inom budgetten för denna tråd! Är det fel att göra något bra bättre?