HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 Slumpmässing uppspelning på Primare
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

scandic
Starting Member

10 Posts

Posted - 2004/03/25 :  09:28:42  Show Profile Send scandic a Private Message
Hej,

Jag äger en Primare D30.2 cd-spelare tillsammans med A30.1. Batterierna blev dåliga för ett tag sedan i "plastfjärren" och jag fick problem med att styra anläggningen. CD gick ex igång när man höjde volymen på förstärkaren. Dock så fick jag flertalet gånger upp Shuffle play i CD när jag valde att styra förstärkaren. Denna funktion finns inte med på någon av fjärrkontrollerna som jag har. Nu till frågan: Finns Shuffle med på C31 eller är det en funktion som Primare ej valt att "marknadsföra". Hur kan man få denna funktion permanent?

Hälsar

tober
Component.se

1318 Posts

Posted - 2004/03/25 :  10:22:21  Show Profile  Visit tober's Homepage Send tober a Private Message

Det finns inte en knapp utmärkt med Shuffle på C31 men säkert nån liten "kombination" eller liknande som man kan trycka. Vanligare på oliak spelare är väl kanske eject som inte alltid finns men håller man in stop ett tag så blir det samma sak. Det funkar iaf på min V25.

Driver sajten component.se.
Go to Top of Page

theboyonthemoon
Member

350 Posts

Posted - 2004/03/25 :  12:47:43  Show Profile Send theboyonthemoon a Private Message
finns inte på c30 heller

Det är väldigt kort tid man lever med tanke på hur länge man kommer att vara död...
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.36 sekunder. Snitz Forums 2000