HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 Stereophile class A, m.m
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

n/a
deleted

1080 Posts

Posted - 2002/09/18 :  15:46:30  Show Profile Send n/a a Private Message
Har inte läst stereophile nånting, men jag känner till att de har ett rankingsystem eller liknande. Stereophile class A, innebär detta att det låter riktigt bra 'oavsett' pris, eller har de olika prisgrupper oxo? Undrar lite eftersom PS-A's nya slutsteg visst fått A utmärkelsen, och den är ju inte så fasligt dyr (även om den inte är billig heller).

<<Quad-klubben - Vi har rätt, Ni har fel!>>
...Mohaa [U.P] Herr Engel..

Thomas
Teoism Audio AB

172 Posts

Posted - 2002/09/18 :  16:06:45  Show Profile  Visit Thomas's Homepage Send Thomas a Private Message
Hej !
Vid Stereophiles graderingar tas ingen hänsyn till pris, utan det man bryr sig om är ljudkvaliteten (och till viss aspekt byggkvaliteten).

Mvh
Thomas
quote:
Originally posted by Ranefjord

Har inte läst stereophile nånting, men jag känner till att de har ett rankingsystem eller liknande. Stereophile class A, innebär detta att det låter riktigt bra 'oavsett' pris, eller har de olika prisgrupper oxo? Undrar lite eftersom PS-A's nya slutsteg visst fått A utmärkelsen, och den är ju inte så fasligt dyr (även om den inte är billig heller).

Live Long And Prosper !
Go to Top of Page

n/a
deleted

1080 Posts

Posted - 2002/09/18 :  16:15:57  Show Profile Send n/a a Private Message
tackar, det var allt jag ville veta.

Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.23 sekunder. Snitz Forums 2000