Funderar på att införskaffa en begagnad Rega Planar 2. Nu har funderingarna gått så långt att jag börjat fundera på vilken typ av hylla man skulle ställa åbäket på? Vad tycker ni? Ska det vara en fjädrande typ eller en bergfast som inte rubbar sig för nåt? Spelaren är ju stum i konstruktionen...
Jag har betongväggar som duger att skruva i, men skulle helst slippa det.
Jag har Regas vägghylla (dock inte uppsatt för tillfället) men det funkade skitbra, inte en chans att vibrationer störde spelaren. Den kräver visserligen 3 feta hål men det är faktiskt en snygg lösning. Det finns ju spackel om inte annat
Funderar på att införskaffa en begagnad Rega Planar 2. Nu har funderingarna gått så långt att jag börjat fundera på vilken typ av hylla man skulle ställa åbäket på? Vad tycker ni? Ska det vara en fjädrande typ eller en bergfast som inte rubbar sig för nåt? Spelaren är ju stum i konstruktionen...
Jag har betongväggar som duger att skruva i, men skulle helst slippa det.
Erfarenheter, råd och tips mottages tacksamt!
MVH Jonas
återigen som jag rekommenderar alla: sparring konsoler och ett hyll plan. funkade super till min planar 3 och funkar fortfarande super till min micro-seiki. billigt är det oxå!