| Author |
Topic  |
|
|
Nicks
Member

1943 Posts |
Posted - 2004/04/21 : 09:42:13
|
Hej alla! Är på jakt efter 2st beg. Fostex 8" bredband för hornexperiment. Är även intresserad av 2st 15" basar. Gärna något billigt som ni vill bli av med. Skall experimentera lite. Det mesta av intresse. Någon måste ha något liggande som samlar damm...
MVH
Nicks |
Hihi. :)
|
Edited by - Nicks on 2004/04/26 15:15:57 |
|
|
Blackhawk
Member

112 Posts |
|
|
Nicks
Member

1943 Posts |
Posted - 2004/05/11 : 11:31:21
|
Hmmm... Mycket intressant. Hade tänkt bygga ett på tok för stort (för frugan alltså...) horn. Ligger bra till med alla värden. Pris för dessa?
Nicks |
|
 |
|
|
Blackhawk
Member

112 Posts |
Posted - 2004/05/11 : 16:33:43
|
Har tänkt mig 2400:-/st vilket nog får anses som ett mycket bra pris. Dom kostar normalt drygt 3 gånger det ut.
Dom är endast provkörda och ligger i orginalkartong.
Garanterat välljudande och mycket potenta!
Jag kan även tänka mig byte mot en bra CD-spelare, tuner, slutsteg eller förslag.
Blackhawk |
The truth is out there. You just have to find it! |
 |
|
|
Nicks
Member

1943 Posts |
Posted - 2004/05/12 : 09:22:50
|
Låter inte helt fel. Jag får suga på karamellen ett tag. Har stora utgifter just nu. Giftemål... Tror inte blivande frugan uppskattar om jag köper 2st högtalare istället för en ring...  Jag håller kvar dina uppgifter och återkommer. Tack för ditt erbjudande.
MVH
Nicks |
|
 |
|
|
Blackhawk
Member

112 Posts |
Posted - 2004/05/12 : 11:49:25
|
Vad trevligt! Gratulerar!!
Det är ROLIGT att gifta sig! och dyrt .
Tror du tänker helt rätt, finns risk att det blir annars... och det hade ju varit synd. Satsa på ringen, och på blivande frugan tycker jag, högtalare finns det alltid tid för sen.
Ha det bra!
Blackhawk |
 |
|
|
Nicks
Member

1943 Posts |
Posted - 2004/05/27 : 14:39:40
|
Blackhawk, Ursäkta dröjsmålet, har varit utomlands en tid. Under vilket märke köpte du dem? Vet du vilka "märken" de producerar högtalare åt? Deras hemsida är mycket trevlig! Har du kvar dem efter semestern så återkommer jag. Ska bygga bashorn tänkte jag.
MVH
Nicks |
|
 |
|
|
Blackhawk
Member

112 Posts |
Posted - 2004/06/01 : 22:44:02
|
Nicks, Jag beklagar, med basarna gick härrom dagen. Först till kvarn du vet... Jag har en liknande kvar med samma magnetsystem men med pappkon, högre verkningsgrad och marginellt högre FS, fast den är ju bara en förståss... Å andra sidan vet ju inte lågbasen om att det är stereo... :)
Kan det vara något?
|
 |
|
| |
Topic  |
|