Author |
Topic  |
|
Panic
Starting Member
10 Posts |
Posted - 2004/07/03 : 12:10:49
|
Någon som känner till om det finns firmor i norden som åtar sej uppgraderingar & modningar på äldre, tung hifi? Audiomod.com finns som sakt, men jag vill inte skicka så långt! Talar om tex. byta klocka på cd, op-ampar, mod av försteg, analog del, volym potar osv.
Inget hemma pul, utan riktigt seriös firma!
Tackar på förhand Rickard |
Stereon (& hobbyn) har vart under förändring och utveckling sen -99. Inget som i nuläget spelas på har ägts mer än 16 månader. Undrar om de flesta av oss är likadana!? Vart skall det hela sluta, kan man ju fråga sej!? Den kostar inte gratis, denna hobby!
|
|
FBK
700.000-klubben

7381 Posts |
Posted - 2004/07/03 : 13:29:19
|
Rickard! Här har du en firma som är bra enligt många. http://www.harmonydesign.se/index.htm |
Lever på samhällets botten. Knappt aktiv forummedlem längre, men jag tittar in ibland. |
 |
|
Panic
Starting Member
10 Posts |
Posted - 2004/07/03 : 17:22:54
|
Tack, jag känner till Mattias och Harmony Design, samt även LC Audio. Det är dock inget fel att försöka hitta lite alternativ! Söker primärt firmor som håller på, och har vana att modda tyngre prylar! Jag har dock sett att Mattias har fått mycket fin feedback, så inget illa om h.design! Söker bara mer alternativ som sakt!
Tackar ändå R
|
Stereon (& hobbyn) har vart under förändring och utveckling sen -99. Inget som i nuläget spelas på har ägts mer än 16 månader. Undrar om de flesta av oss är likadana!? Vart skall det hela sluta, kan man ju fråga sej!? Den kostar inte gratis, denna hobby!
|
 |
|
|
Topic  |
|
|
|