Då jag inte har tillgång till maskiner eller övrig utrustning för träarbete undrar jag om någon vänlig person skulle vilja hjälpa mig med en träfront och 3 st rattar i trä. Mina enda önskemål är att det trä som används är ljust ( och gärna i något udda träslag ).
Trärattarna får gärna likna dessa ( utan piggarna men med en svart prick i stället ):
Känner någon sig manad så pm:a eller svara på tråden.
Mvh // Mattias S
Anläggning: imac 27" - Audirvana Plus - Supra usb cable - Resonessence Labs Concero HP DSD hörlursförstärkare / dac - B&W P7 Wireless
Jag har möjlighet att hjälpa dig. Har alla möjliga träslag på lager om det inte rör sig om altförstora bitar.Har även egen träverkstad med det mesta i maskinväg. Kanske Lönn eller Vitbok skulle kunna vara lämpligt. Lite mått skulle underlätta.
Jag finns i Hjo men det går väl att skicka sådana här småbitar.
dunkebacken: Ah, det vore jättesnällt av dig =) Jag tar och kontaktar dig via mail om det går bra.
Bernt: Jupp, det blir en förförstärkare. Trident. Info om konstruktionen finns på min hemsida. Bygget har legat på is ett bra tag men nu känner jag att det är dags att diy:a lite =)
Mvh // Mattias S
Anläggning: imac 27" - Audirvana Plus - Supra usb cable - Resonessence Labs Concero HP DSD hörlursförstärkare / dac - B&W P7 Wireless
Bernt: =) Det är mitt första riktigt seriösa elektronikbygge så man är ju en aningens förväntansfull. Funkar den här så kanske man vågar sig på andra roliga projekt ;)
Mvh // Mattias