Jag köpte för ca 2 år sedan elementen till Proac-klonen och hade alltså tänkt bygga den. Nu har jag dock varken haft tid eller tillgång till lämplig byggplats. Därför undrar jag om det är någon som tröttnat på sin klon och vill använda elementen till andra byggen, och därför skulle vilja sälja sina färdigsnickrade proac-kabinett?
Direktupphettade rör till singel-end-högtalare ger fantastisk musikupplevelse.
Så som jag förstått det är inte lådorna färdigbyggda med fanér och allt? Det var i första hand helt kompletta lådor jag var ute efter eftersom jag har dålig tillgång till verkstad och inte har någon erfarenhet varken av att fanera eller fräsa ner element. Om det inte dyker upp någon som har helt kompletta element skulle ju förstås dina kunna vara ett alternativ. Exakt hur mkt är det kvar att göra på dom och vad hade du tänkt dig för pris?
Direktupphettade rör till singel-end-högtalare ger fantastisk musikupplevelse.
Ifall du ska bara ha lådan vill jag inte ha många slantar. Om du vill ha allt utom elementen så är det bar mycket billigare än nytt iaf, och mina är bara inspelade.
Den ska slipas behövs inte mycket utan mest jämna till kanter samt spackla över hålen, sen fanera och lacka. Fanera och lacka kräver ju ingenting utom en kniv, trä, lim och golv.