Tänkte höra om nån av er beställt från LC Audio nyligen? Verkade rätt krångligt tycker jag ,det känns inte speciellt kul att betala i förskott heller. var det några problem att beställa och betala? / Sven-Åke
Jag har beställt ett flertal gånger från dem, betalningen har skett antingen via bankkort eller i förskott och leveransen har alltid varit snabb. De är också snabba att svara på frågor via mail.
Tänkte också betala i förskott via postgirot och internet invecklat värre tycker jag, postförskott är mycket lämpligare. Dom har slutat med det eftersom paketen försvann,kan inte förstå hur dom försvinner mindre när man betalt i förskott? Vi gör ett försök så får vi se hur det går. / Sven-Åke
konragu> Det kan ju vara en tänkbar anledning till att dom försvinner,det finns kanske hifi intresserade på Posten också. Troligast är nog dock att lc audio tröttnat på hanteringen av outlösta paket. Nu är i alla fall Zappulse prylarna beställda och ett telefonsamtal till utlandsavdelningen på Postgirot blir det garanterat.För det var allt annat än en enkel sida att fylla i ,när man ska sätta in pengar på ett konto i Danmark / Sven-Åke