För att kunna erbjuda dig som lyssnare mer optimala förhållanden för lyssning, än vårt rum på mässan, så har vårt besökscenter öppet 16.00-21.00 på Fredag 10/9 och Lördag 11/9.
Här har du möjlighet att lyssna på alla våra modeller inklusive vår nya modell "Duke".
Välkommna
Mårten Design Götabergsgatan 18 Göteborg 031-207200
Då det varit en del förfrågningar om lyssning hemma hos mig så tänkte jag erbjuda ett besök på fredag och lördag kväll hemma hos mig till er som kommer långväga ifrån och normalt inte har chansen.
Vad som väntar er där finns att läsa i senaste High Fidelity (6-2004)
Det blir inte plats för mer än ett begränsat antal (max 7 st. per kväll) och anmälan kan göras i Mårten Designs mässrum under mässdagarna.
Tiden blir vid 18.00 till ca. 19.30 (Det är knappt 5 minuters väg mellan Arken och mitt hus)
Bil med chaufför blir det för dom som så önskar och efter lyssning och lite förfriskningar blir det bilskjuts till Göteborg till valfri adress med ändstation Mårten Designs besökscenter.
Därifrån är det sedan gångavstånd till det mesta som Göteborg har att erbjuda i nöjen och mat. Kvällarna avslutas med någon trevlig pub.