Ohojj! En erfaren TB köpare kommer snart att hålla i tråden. Det är därför jag varit lite passiv. Fram till dess är det bara att fila på önskelistan och fråga grannar och vänner vad dom vill ha. Lika bra att beställa fler och slippa ångra sig sedan. Bättre pris/prestanda finns nog inte helt enkelt!! SKYYYYNDA!! Det kliar i fingrarna!!
/esl
Innovare necesse est. Det är ännu häftigare utan baffel.
Jag är öppen för tips när det gäller vilken 2" eller 3" bredbandare jag skall välja som högtalare. Skall köra SUB till, så frekvensgång under 120 Hz är inte så viktig. Kolla in den nya 1231 3" elementet på TB´s hemsida Under 200spänn... otroligt.
/esl
Innovare necesse est. Det är ännu häftigare utan baffel.
jag vill gärna vara med på en gruppbeställning. behöver 6 st W3871s till några små högtalare med hög waf. Det är många år sedan jag byggde några högtalare men nu är det dags igen.
För att beställa från www.tb-speaker.com har jag för mig att 500 alt. 1000 enheter (per modell) är minimum så det kommer nog aldrig på fråga. Dock finns det två andra alternativ:
ESL som först var i kontakt med mig ang. gruppköp har snackat ihop sig med Roger Edvinson/H-audio (som höll i det förra TB-gruppköpet). Detta gruppköpet drivs nu från Rogers gruppköpstråd som du kan hitta här.
Så för att inte ha två aktiva trådar om samma gruppköp så stänger vi denna.
Hoppas att det inte blev för rörigt och har Ni frågor så PM ESL eller H Audio
// Per Adelsson, pac(a)hififorum.nu, Admin och ägare HiFiForum.nu // HiFiForum.nu's regler, Artikelregister