Author |
Topic  |
|
MONTANA
Member

534 Posts |
Posted - 2004/09/25 : 01:56:56
|
Karunesh - Call Of The Mystic, instrumentalmusikk, eksotisk instrumentering og overjordisk vakre, asiatisk inspirerte melodier. Bra innspilling med noen av de heftigste bassutladningene jeg har hørt på noen CD. Anbefales på det varmeste, en av mine mest kjære CD'er.
Govi - Saffron & Silk, innspilt på Hawaii i samarbeid med Karunesh. Ekstremt melodiøs, laid back instrumentalmusikk. Govi er en av de fremste gitar-virtuosene jeg kjenner til. På Saffron & Silk benyttes flamenco gitarer, el-gitarer, samt en del asiatiske strengeistrumenter med fantastiske overtonestrukturer. Et hett tips til alle som liker vakker, gitarbasert musikk med den gode melodien alltid i fokus. |
HighEnd - MONTANA - PBN OLYMPIA - GRAND PRIX AUDIO - EMM Labs - kontakt@highend.no / www.highend.no / www.pbnaudio.com / www.grandprixaudio.com / www.emmlabs.com System: MONTANA KAS2 - PBN OLYMPIA EB-SA2 - PBN OLYMPIA-LX/CPS - GRAND PRIX AUDIO Monaco - EMM Labs DAC2X http://www.highend.no |
|
DIESEL
Member

953 Posts |
|
MONTANA
Member

534 Posts |
|
pick-me-up
Member

1382 Posts |
Posted - 2004/10/03 : 19:02:06
|
Trivelig å variere med litt eksotisk og annerledes musikk iblant. Det mye vakker og spennende musikk i denne sjangeren, for de som har sansen...
Du kan räkna in mig i den skaran också *ler* Tycker jättemycket om att ibland lyssna vackra och melodiska samt harmoniska låtar. Ofta instrumentala. Dock köper jag ganska sällan sådana skivor.
Mina favoriter är bland annat Kitaro, Vangelis, Enya, Deuter, Melwyn Goodall, Terry Oldfield samt många flera. |
 |
|
DIESEL
Member

953 Posts |
|
matså
Semesterfirare

2705 Posts |
Posted - 2004/10/05 : 12:53:39
|
Jepp, de är kungarna. Diesel, vilka är dina favoriter? Mina är bland annat Fource majoure(felstavat säkert), Tangram, Logos Live. |
Min fotosida på flickr
|
 |
|
DIESEL
Member

953 Posts |
|
MONTANA
Member

534 Posts |
|