Som småbarnsförälder så kan jag väl tillägga att jag vissa dagar (stressiga) upplever ljudet som betydligt mer skrikigt (och då inte på det trevligt rundade bäbisviset dårå). Så en demo där man sitter lite på nålar kan bidra till lyssningsintrycken.
Christian: Ingen fara "no hardfeelings" alls. - Hur lät Ino Pi60?
Berätta!!! De såg mycket bättre ut i verkligheten än på bild!
John: Visst är det så. När man är lugn och go känns allt bättre man kan njuta för fullt av att svepas iväg i musiken. Det gjorda jag inte där och då. I stort sett hela lyssningsstunden stördes på diverse sett. Sen tror jag att elektroniken sabbade rätt mycket. Är väldigt "kräsen" på sånt oxå!
Skulle vilja testa dem igen men med min hemmabyggda anläggning och helst i mitt egna hem!
- Vem ställer upp på att låna ut sina piP eller sitt hem för invasion av mig samt mitt försteg + slutsteg (dock utan barn denna gång)?
Christian: Ingen fara "no hardfeelings" alls. - Hur lät Ino Pi60?
Berätta!!! De såg mycket bättre ut i verkligheten än på bild!
John: Visst är det så. När man är lugn och go känns allt bättre man kan njuta för fullt av att svepas iväg i musiken. Det gjorda jag inte där och då. I stort sett hela lyssningsstunden stördes på diverse sett. Sen tror jag att elektroniken sabbade rätt mycket. Är väldigt "kräsen" på sånt oxå!
Skulle vilja testa dem igen men med min hemmabyggda anläggning och helst i mitt egna hem!
- Vem ställer upp på att låna ut sina piP eller sitt hem för invasion av mig samt mitt försteg + slutsteg (dock utan barn denna gång)?
Absolut het kandidat i kategorin "världens snyggast stativare"! Ref 3A Dulcet oxh Sonus Fabers stativare är inte helt ovackra dom heller... (lite dyrare dock).
Kanske borde man förresten sätta igång en tråd om snyggaste högtalare? Kul med trådar där allt verkligen handlar om subjektivt tyckande...