Nu ger jag alla chansen att komma över ett av dem bättre förstegen som går att få tag på. Ända anledningen till att jag säljer det är att det är i silver och övrig utrustning är i svart. Jag kommer att köpa ett likadant fast svart om detta blir sålt!
Nypris 23500:- Säljes nu för 15000:- Helt i mintconditon och ca halvåret gammalt.
Mvh/Henrik --------------------------------------------------------------------------------------------------- Mitt system: Von Schveikert db99, Audio aero capitole Prestige SACD SE Octave V70 samt strömrenare från Agile
Nurfen: Faktiskt inte... Svart finns inte eller fanns inte iallafall när jag köpte mitt.
Har redan varit i kontakt med Goldenage och de kunde inte fixa det på nåt smidigt sätt. Förutom pengar imellan och då kan jag lika väl sälja det till nåt bra pris och sen köpa nytt. De kommer med en ny modell nu som förmodligen blir lite dyrare en vad denna kostade (23tkr).
Men iom att allt annat har färgen svart i min anläggning och jag inte pytsat ner så mycket pengar så what the hell....
Jag har testat en del försteg och inget kommer i närheten av detta för de pengar de kostar. Eller som Marcus (cable) sa. " Det är bäst". Och den killen har ju testat ett och annat.....
Mvh/Henrik --------------------------------------------------------------------------------------------------- Mitt system: Von Schveikert db99, Audio aero capitole Prestige SACD SE Octave V70 samt strömrenare från Agile