Nu ger jag alla chansen att komma över ett av dem bättre förstegen som går att få tag på för rimlig peng. Högsta betyg i Stereophile.Helt i balanserat utförande med home-theater passthrough. Ända anledningen till att jag säljer det är att det är i silver och övrig utrustning är i svart. Jag kommer att köpa ett likadant fast svart om detta blir sålt!
Nypris 23500:- Säljes nu för 14500:- BVSA Helt i mintconditon och ca halvåret gammalt.
Mvh/Henrik --------------------------------------------------------------------------------------------------- Mitt system: Von Schveikert db99, Audio aero capitole Prestige SACD SE Octave V70 samt strömrenare från Agile
upp med nytt pris. 14000:- eller byte mot annat försteg som är svart.
Mvh/Henrik --------------------------------------------------------------------------------------------------- Mitt system: Von Schveikert db99, Audio aero capitole Prestige SACD SE Octave V70 samt strömrenare från Agile