säljer nu min 4 mån gammla xindak A100 på grund av uppgradering till highend förstärkare.
Förstärkarens ljudkaraktär är åt det lite varmare hållet. Till sitt pris spelar den faktiskt bra genom hela registret utan några igentliga svagheter. Den har fyra obalanserade och en balanserad ingång.
Här i väst kostar förstärkaren ca 7000-8000kr (riktigt prisvärd redan till det priset) och privatimporterar du hamnar den på en bit över 3500kr.
Säljes för 2500kr.
mitt ex har för övrigt inget problem med bakgrundsbrus eller brum av något slag. Tja, förutom ett svagt "kinabrus" då, som finns hos en stor del av alla kinaförstärkare. Detta är dock inget man hör om man inte är väldigt nära diskanten.
orginalembalage finns kvar så att skicka den är inga problem.
Volymen är analog, effekt vid 4 ohm är 150 watt (om jag inte mins helt fel). Förstärkarens vikt vet jag tyvärr inte men inkl embalage är väger den 17kg.
Kassan är påväg att sina så jag skulle verkligen behöva få iväg förstärkaren... tycker det verkar undligt att ingen är intresserad. Speciellt med ptanke på hur ruggigt prisvärd förstärkaren faktiskt är. Jag kan tänka mig att om man vill ha mer välljud för slantarna är det inget annat än DIY som gäller. Iom att det är relativt snabba ryck som gäller får jag helt enkelt sälja den till högstbjudande.(dock inga skammbud tack) jag behöver få den såld innan veckan är slut.