The Animals - The House of the Rising Sun Phil Collins - Another Day in Paradise Air Supply - Little Drummer Boy
Och ingen polett ramlar ner
Denna kan Ni andra slåss om
A va f*n, måste ju chansa på något! Gissar på "Bredband"
"And if you ever come across us don't give us your sympathy You can buy us a drink and just shake our hands And you'll recognise by the reflection in our eyes That deep down inside we're all one and the same"
The Animals - The House of the Rising Sun Phil Collins - Another Day in Paradise Air Supply - Little Drummer Boy
...och ledtrådarna två och tre är inte kluriga...
Eftersom de troliga redan är tagna får jag väl välja skinn Djur hålls/dödas för sitt skinn Phil Collins ser ut som ett skin-head Trummor har ju trumskinn...
Meridian G98DH/G68ADV/DSP5000C/D1500/DSP33 BC Acoustique ACT A3 NuForce Ref8.200W Velodyne DD-15 & DD-12
The Animals - The House of the Rising Sun - Animal, Trummis i Mupparna Phil Collins - Another Day in Paradise, Trummis Genesin Air Supply - Little Drummer Boy, Trumslagarpojken
"Vänner är de där ovanliga människorna som frågar dig hur det är och sen väntar på svaret. / Okänd"
quote:Tråden är öppen tills jag kommer in nästa gång (Bra så Jörgen ?)
Kanon, men i natt hade ju mina kombatanter hjärnorna påslagna, så det hjälpte föga. Å andra sidan hade det inte hjälpt om Röda tråden denna natt levt fram till nu - jag hade aldrig löst den i alla fall. Så olika är det.