Hej! Stålsträngar som viner runt öronen och enkla trummor med en baskagge som sitter som en smäck hade varit fint. Lyssnar en del på rock som t ex U2, Kent, Rolling stones. Söker nu efter bra HiFiplattor, kanske tom eric clapton om han har någon bra impaskiva. Det skall alltså vara skivor som låter jäkligt bra. Annars lyssnar jag mest på grym synth och black metal, men det är ju inte så Hifi alltid. Kom igen med bra skivor! Kan även vara andra plattor som det svänger lite i. Hörde faktiskt en Eva Cassidyskiva och den blev bra eftersom det lät bra. Tack på förhand! Stefan
Nöjd tills man vet bättre! ........och just nu BlutEngel i cd:n och Hocico och Soulfly
Jag tackar så mycket för alla tips!! MVH Stefan Ps. Själv kan jag tipsa om en ny platta med Katie Melua. Inte min sorts musik egentligen men jag får nog sluta att säga så för jag har upptäckt mer och mer i "riktig" musik. Detta är en soulig, jazzig platta med akustiska gitarrer, lite piano, softa trummor och en HÄRLIG röst. Plattan heter "Call of the search" och är från 2003. (Kanske lite Sophie Zelmani). Inte en rockplatta...men ändå.
Nöjd tills man vet bättre! ........och just nu BlutEngel i cd:n och Hocico och Soulfly