Jag säljer nu min Rauna Continuo skivspelare som är ca 12 gammal. Till den finns en Audio-Technica AT-1100 tonarm och en Audio-Technica AT-OC9 pick-up. Den är mycket lite medspelad, ca 100-150 tim totalt. Jag har inte haft plats för den sen 2001 och jag bodde i USA några år i slutet av 90-talet så då stod den undanstoppad.
Jag vet inte exakt ved dessa produkter kan vara värda idag men jag hoppas att jag kan få ett ärligt bud av någon som är intresserad. Jag kan tänka mig att sälja separat om buden är bra, men givetvis säljer jag hellre hela paketet.
Om du är intresserad hör av dig med ett bud så får vi se om vi kan komma överens om ett pris.
Ett krav är att den kan hämtas från norra Stockholm, spelaren väger 25kg.
Vet inte hur det är med just DENNA modell, men Rauna Continuo är en mycket trevlig spelare. Har själv hört den med tangentialarm och en pick up jag dessvärre inte kommer ihåg. MC30 eller nått. Känd PU... Nåja.
Äger, driver och är engelholm audio (i Blekinge). Egna produkter, Krell, ARC. Akustikkonsultation medelst Svanå's produkter. Bara för att det går att hänga på väggen betyder det inte att den har bra akustiska egenskaper som främjar musikupplevelsen!