Säljer mina Sonus Faber Minuetto pga uppgradering. Dessa är storebror till Concerton och tillverkas tyvärr inte mer. Dom är i bra skick och kommer tillsammans med snygga Audio-Magic stativ. Hämtas på plats i Landskrona. Är 2:a ägaren och dom är från -98 (tror jag)
Lite teknisk info:
System: 12 litres reflex
Drive units: Mid woofer 170mm.Cellulose acrilate cone tweeter 26 mm silk dome ferrofluid.
Sensitivity 88 dB/1W 1mt crossover. Acustical first order impedance 8 ohms Nominal power handling 25W - 120W
Frequency 55 - 20.000 Hz -3dB Cabinet solid walnut individuals struts of quatersawn. Dimension 230x270x350 mm. Weight 10 Kg
Säljes för 59955500 5000 pix! (nypris ~14000) Kan säljas seperat ifall jag får intressanter på båda. Elle bytes mot slutsteg.
Attans att du skall bo så långt bort, annars hade jag kommit över för att provlyssna. Det låter som ett bra pris för ett par ypperligt snygga och välspelande högtalare.
Kul och höra! Visst är det ett bra pris och jag har märkt att Landskrona är helkasst och bo på ifall man är HiFi-intresserad... Tror jag är den enda Hi-Fi-killen från L-A?
Nejdå jag har en polare i Landskrona som är mycket hifiintresserad, dock är han ej medlem på Hififorum eftersom han inte har någon dator hemma utan endast på jobbet.
Livet är alldeles för kort, jämfört med hur länge man ska vara död