Hej. Jag har planer på att köpa nya högtalare efter sommaren och har läst mycket gott om just 920.1 men aldrig haft tillfälle att lyssna själv. Är det möjligt att eventuell komma och provlyssna? Jag bor själv i Göteborg.
DET tror jag säkert dom är. Konstigt ingen köpt dom anser jag. En stor solif golvare med välrenomerat ljud torde ha sin köpare. Fast klart.
Det är väl ingen som just nu skriver om dessa så folk vet inte vad det är kanske.. Sen har väl detta med beryllium diskanter gjort att folk TROR att allt före dessa nya diskanter låter illa eller nåt..
quote:Det är väl ingen som just nu skriver om dessa så folk vet inte vad det är kanske.. Sen har väl detta med beryllium diskanter gjort att folk TROR att allt före dessa nya diskanter låter illa eller nåt..
Håller med dig till fullo De som hängt med ett tag har nog bättre kännedom om dessa. Det är synd att de som inte känner till dessa, inte tar sig tid att lyssna på dessa. Nåväl, i sinom tid kommer det nog någon köpare som uppskattar denna högtalares kvaliteter