Du behöver nog inte oroa dig, jag har fått mina grejjer från dieboxhifi och de är ruskigt "service minded".
mvh erik
jag vill inte tro något annat. Det är bara de att jag läste på nätet att nåogn anklagade dom att ha blivit blåst och detta var efter jag betalat i förskott.
Det började med att deras bank höll på mina stålar i 3-4dagar. Sen så skulle dom skicka sakerna i måndags så då mailade jag och frågade hur det gått. Det var helt tyst inte ens ett svar =(((
Så i går så kokade jag ihop en massa i mitt huvud och bestämde att jag skulle ringa dom idag, men då !!! =))) så damp det ner ett mail typ 21.30 igår kväll.
Hade jag inte varit så sugen på mina monoblock så hade jag antagligen inte brytt mig och inte tänkt på det men nu ville jag ju ha dom redan innan jag beställde dom =)))
Alltså jag vill inte skita ner dieboxhifi för dom har varit väldigt trevliga och skött sig jätte bra men ... varför inte vänta till nästa vecka och se om jag får mina saker ?? =))
Får jag mina saker så skall jag rekomendera dom hårt !!!! då jag tillockmed betalat i förskott
Banköverföring till Tyskland (och många andra länder) = långsamt och dyrt. En tjänst som skulle behöva förbättras. Verkar nästan som de har kurirer som reser mellan länderna med pengarna i en väska.