quote:Originally posted by drgreen enligt mina källor ska rumskorrigeringen var nästan klar..
Konstigt. Jag bratade med Bladelius på Arken och han sa att han inte hade påbörjat den då. Det verkar nästan orimligt att den skulle vara nästan klar med tanke på hur avancerad en sådan produkt är.
Den var inte så högprioriterad utan skulle, som sagt, få vänta till efter SACD/DVD-A.
Mark Levinson No 39 -> Krell FPB-200c -> Ino Audio pi60s
Jag pratade med Olle PÅ HIFI Consult i veckan angående köp av Advantage S1, beställde man en nu så får man tydligen den med ny DVD drive tills i November om jag nu inte fick allt om bakfoten. Priset skulle oxå korrigeras uppåt med ca 5000.-
quote:Originally posted by drgreen enligt mina källor ska rumskorrigeringen var nästan klar..
Konstigt. Jag bratade med Bladelius på Arken och han sa att han inte hade påbörjat den då. Det verkar nästan orimligt att den skulle vara nästan klar med tanke på hur avancerad en sådan produkt är.
Den var inte så högprioriterad utan skulle, som sagt, få vänta till efter SACD/DVD-A.
Det var en kille som känner mike ganska bra som sa ddet till mej för någon vecka efter arken...så spekulationerna är i full gång..undrar vad oddsen skulle vara hos engelska bookies
Tja jag har väl egentligen inte mycket att tillfära eftersom jag ingenting vet. Men jag vet att S1 tog väldigt lång tid att färdigställa. Så därför väntar jag tills den finns i handeln innan jag säger något =)
Tänkte därför att någon annan kanske satt på information som kunde vara värdefull.
För att inte ha NÅGOT att säga till om i denna fråga (liksom jag just inte har!!) så har väldigt många väldigt mycket att säga om något de inte vet något om. Just nu svarar jag ju prexis på det jag klagar på, men det är bara det att någon måste sätta ner foten någonstans...