HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Musik
 Årets fest platta No 1
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

johan.björklund
Reportage-Harry -05 & -07, 100.000-klubben!

20859 Posts

Posted - 2005/05/01 :  16:20:37  Show Profile  Visit johan.björklund's Homepage Send johan.björklund a Private Message
Gammal urtorkad punkare , hårtleverne med droger , motorcykelolycker halvblind etc etc
Att han lever överhuvudtaget är väl ett litet under.

Och vem handlar det om ?
Billy Idol så klart

Han är tillbaka i god still tillsammans med Steve Stevens. Jag med många trodde att Cd:n o DvD:n Storyteller var en engångs grejj men icke.

Gå in på http://www.devilsplayground.tv/main.asp så får man provsmaka alla låtarna på skivan.

Ta det inte för allvarligt bara för detta e partymusik

>musik förmedlingen<
Medlem av det Skånska välljuds sällskapet eoJEUD

Nothing
Member

570 Posts

Posted - 2005/05/01 :  17:00:44  Show Profile Send Nothing a Private Message
Kul tänkte jag när jag hörde för ett tag sedan att 'Derek Sherinian' som jag tror har lirat med Idol på tidigare turneér skulle lira på denna turne. Sen när jag hörde skiten, förstår jag att det inte lirarna i bandet har något med produktionen/tillverkningen att göra.
Förutom att kasha in stålar för turnen.

Annars har Steve stevens och Derek sherininan gjort mycket bra musik tillsammans.
Men var halkade dem in i bilden med Billy någonstans? Då menar jag inte snabbpizzan
Men det är så inom den proffessionella musik businessen. Man gör ett jobb vare sig det är bra eller inte.

Edited by - Nothing on 2005/05/01 17:01:16
Go to Top of Page

TBA
Member

290 Posts

Posted - 2005/05/03 :  20:07:22  Show Profile Send TBA a Private Message
Nästa beställning så ska Billys nya med på. Har det mesta han har gjort och tycker att han är kul. Steve Stevens däremot förlorade en hel del credit hos mig när jag såg honom spela med Michael Jackson ett tag efter splitten med Billy Idol.
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.39 sekunder. Snitz Forums 2000